jain

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone onder ons werkt niet meer

Het blijkt dat vodafone onder ons vanaf afgelopen woensdag 6-3-2013 niet meer werkt, wanneer we onderling bellen gaan de bel minuten gewoon van je belbundel af, heb ik iets gemist, is er iets veranderd? Ik zou graag willen weten wie hier ook mee te maken heeft.
 
Groet Inge
312 Reacties 312
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
waarschijnlijk een moeilijke vraag
waarom duurt het zo lang voordat ik een antwoord krijg ?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Met prepaid is het niet mogelijk om het terug te storten op je bankrekening.
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Geen prepaid maar gewoon abo. Vodafone stort het geld NIET terug, maar verrekend het met toekomstige maanden. Dit mag juridisch niet. Het geld is van de klant en ze behoort het gewoon terug te storten.
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Weer 2 dagen voorbij zonder antwoord !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Gummygalgen schreef:
Geen prepaid maar gewoon abo. Vodafone stort het geld NIET terug, maar verrekend het met toekomstige maanden. Dit mag juridisch niet. Het geld is van de klant en ze behoort het gewoon terug te storten.
Hallo Gummygalgen, ik begrijp dat je graag een reactie wilt maar ik kan je hierin geen sluitend antwoord geven. Het beste dat je kunt doen is een klacht indienen bij de klantenservice. Zover ik persoonlijk weet is er juridisch in ieder geval niets mis met deze gang van zaken.
taurus62

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eerst stoppen ze met oOnder ons, krijg je als pleister op de wonde 2 maanden."bellen blox" Kreeg ik gistren dus de meding dat vandaag die blox op zouden zijn..... Vlak erna krjng ik een bericht dat mijn blox weer actief zijn (tot 30 08 13).....
Deze laatste sms krijgt een ieder die voorheen in onze groep van "onder ons" zat....
Vandaag 1aug. Bijkt die laatste sms dus niet waar te zijn.....
Vodafoon???? waar zijn we mee bezig!!!!!!!!!
 
enigma1964

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Weer een "storing"?
Vodafone onder ons werd te duur.
De 1000 minuten werd door iedereen opgemaakt, dus ook te duur.
Sms sturen met melding dat het een maand gratis verlengd werd.
Velen denken we kunnen nog 1000 minuten gratis bellen, maar ondertussen wordt het beltegoed opgemaakt.
Hoe krijg je je geld terug? Van de klanten die er vanuit gaan dat ze nog een keer 1000 minuten hebben.

Ik ga eerst mijn beltegoed voorzichtig opmaken en dan naar een andere provider.
Mister

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ja gaat lekker al 2 maanden rekeningen van rond de 200 euro omdat er iets fout gaat.
 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Wij kunnen jullie via het forum niet helpen hiermee. Je zult dit zelf moeten aankaarten bij de klantenservice. Dan kan er samen met jou naar een oplossing gezocht worden.
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zo wij hebben nu bijna een maand geprobeerd na het stopzetten van Onder Ons. opgewaardeerd ,met 20 euro 1000 belmin + 1000 sms.
Nou ik ga per direkt overstappen want dit wordt erg duur en je houd veel te veel bel en sms over !!!!
Vodafone zou met een veel lager aanbod moeten komen bv 500 belmin of 300 sms . maar zoals het nu is kunnen wij niet anders dan overstappen !!!
Sorry VODAFONE jullie jagen je klanten wel weg zo. En volgens mij vinden jullie dit helemaal niet erg want anders hadden jullie het wel anders aan gepakt toen Onder Ons stopte.
Jonnie62

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Helemaal mee eens Bimbammetje. Wij gaan over naar T-mobile. Die hebben een goed alternatief voor "bellen onder ons". Namelijk de bundel family & friends, € 14,95 per maand kan je onbeperkt bellen met 5 personen en 1 vast nummer. Een nadeel is dat al je groepsleden over moeten naar T-mobile. Maar wij gaan ervoor, omdat we ons echt in de steek gelaten voelen door Vodafone. Het lijkt er inderdaad op dat Vodafone ons als prepaid klanten liever kwijt dan rijk is. Jammer Vodafone want ik ben samen met mijn hele familie al zeker 15 jaar een trouwe klanten.
bozeklant

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Omdat niet jkan doordringen tot de collegas van de klantenservice probeer ik nu een via deze weg mijn onvrede duidekijk te maken.
ook ik was lid van een onder ons groep.
toen het probleem opdook, werd er beloofd dat het goed opgelost zou worden, dat ik me geen zorgen hoefde te maken.
Helaas houd vodafone zich aan geen enkele afspraak en houd zich niet aan beloftes.

Ik zou dan nu dus ook greaag in contact willen komen met iemand die iets kan oplossen en me niet meer van het kastje naar de muur stuurt!!!

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi, zoals je in dit topic kunt lezen is er een alternatief voor Onder Ons. Ik kan hier weinig anders aan toevoegen dan dat je van dit alternatief gebruik kunt maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic