Hey senior1961,
Daar is in de winkel wel wat tegenstrijdige info gegeven, of informatie zonder de juiste uitleg. Als ik het zo lees. Excuses daarvoor. Ik zal punt voor punt even de zaken ophelderen.
Het teveel gecrediteerde bedrag kan worden verrekend met de bedragen van de volgende factuur, maar kun je ook laten terugstorten op je rekening.
Vodafone onder ons is al een aantal jaar een dienst die niet meer door nieuwe klanten kan worden aangesloten. Daardoor komt het dat als je met een nieuw abonnement verlengt, dat je dit niet mee kan nemen. Dit geldt daarom ook voor de onderling onbeperkt bellen BloX die nu als vervanging is aangesloten.
Waarom de medewerker aangaf dat er geen abonnementen zijn waarbij je onbeperkt met je familie kunt bellen is me een raadsel. We hebben namelijk sinds kort de Vodafone Red abonnementen. Hiermee kun je onbeperkt bellen en smsen naar alle Nederlandse nummers. Ik neem aan dat dit voor jullie de perfecte oplossing is. In het abonnement is verder ook een nieuw toestel inbegrepen en handige diensten.Voor meer info kijk even op de volgende pagina:
http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/