hallo ,allemaal,
Ik ben boos dat vodafoon zo met de klanten om gaat, nu krijg je een alternatief aangeboden maar de rekening van mezelf en mijn dochter die niet wisten dat onderons niet meer werkte tot we de rekening kregen is abnormaal!! het wordt van je rekening afgeschreven en als je dan normaal rekend op een bedrag van circa 30 euro en ineens moet je 150 betalen schrik je je dood, ik heb onderons genomen jaren geleden zodat mijn kinderen me altijd kunnen bereiken(beide gehandicapt dus zeer belangrijk dat ik altijd bereikbaar ben!! de ene heeft prepaid maar de andere abonnement en heeft dus nu al twee maanden een tekort op haar financien, wegens haar handicap leeft ze van een uitkering en is heel krap, nu is ze door deze onzin in de financiele stress want er is bij ons toch maar zomaar zeker twee/drie weken bugdet om te eten afgehouden en daar denken ze niet aan!!! en nu maar wachtewn wanner je het terug krijgt wat hebben we daar aan kan nog wel 1 a 2 maanden dutren ondertussen heb je wel een financieel probleem!!! hoe lost vodafoon dat op???