jain

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone onder ons werkt niet meer

Het blijkt dat vodafone onder ons vanaf afgelopen woensdag 6-3-2013 niet meer werkt, wanneer we onderling bellen gaan de bel minuten gewoon van je belbundel af, heb ik iets gemist, is er iets veranderd? Ik zou graag willen weten wie hier ook mee te maken heeft.
 
Groet Inge
312 Reacties 312
AnjaLam

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onder Ons werkt en wordt meteen opgeheven.
Fijne dienstverlening. Hier laat ik het dan maar even bij.
 
Shawni

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goh.....wat een verrassing.......ik dacht dit al vanaf het begin...want geen enkel technisch probleem kan zo lang duren......
Vind wel vreselijk onbeschoft want ik heb er verscheidene keren naar gevraagt en elke keer werd gezegd dat dit niet het geval was.!! Wel dus!! 
Had het wel zo netjes gevonden als ze vanaf het begin eerlijk waren geweest.
Ik heb nog geen smsje gehad....maar iemand in mijn groep wel.
taurus62

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lees ik nu dat dat onder ons stop ???
Ze hebben het in de bol gekregen, nu ze half europa hebben.....
Als ze stoppen met "onder ons" zijn ze mij in ieder geval kwijt. Want er zijn andere providers die goedkoper zijn dan  Voda ....
Hoe was het ook al weer ... "Vodafoon rood" van schaamte zeker niet.....
Shawni

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Per wanneer stopt het?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Per 1 juni 2013 stopt Vodafone Onder Ons. De dienst is inmiddels ingehaald door alternatieven die voordeliger zijn en is door technische complicaties sinds vorige maand niet meer stabiel. Vodafone Onder Ons gebruikers krijgen alle onterecht gemaakte abonnements- en belkosten tussen 8 maart en 31 mei terug. Ter compensatie krijgen Vodafone Onder Ons klanten met een abonnement een Onbeperkt Vodafone Bellen BloX van 10 voor 2,50 euro (versus de 10 of 15 euro die Vodafone Onder Ons per maand kostte). Prepaid gebruikers van Vodafone Onder Ons krijgen in juni en juli gratis de Zorgeloos Bellen BloX waarmee ze tot 1000 minuten gratis kunnen bellen naar alle mobiele Vodafone nummers. Daarnaast krijgen klanten informatie over de voordelige alternatieven voor Vodafone Onder Ons. Alle klanten die dit betreft zijn hierover op 19 en 26 april per sms of e-mail geïnformeerd.
AnjaLam

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Welke kun je me aanraden?
Ik ben een prepaid gebruiker.
Groetjes Anja
 
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Stevie schreef:
Hi allemaal,
 
Per 1 juni 2013 stopt Vodafone Onder Ons. De dienst is inmiddels ingehaald door alternatieven die voordeliger zijn en is door technische complicaties sinds vorige maand niet meer stabiel. Vodafone Onder Ons gebruikers krijgen alle onterecht gemaakte abonnements- en belkosten tussen 8 maart en 31 mei terug. Ter compensatie krijgen Vodafone Onder Ons klanten met een abonnement een Onbeperkt Vodafone Bellen BloX van 10 voor 2,50 euro (versus de 10 of 15 euro die Vodafone Onder Ons per maand kostte). Prepaid gebruikers van Vodafone Onder Ons krijgen in juni en juli gratis de Zorgeloos Bellen BloX waarmee ze tot 1000 minuten gratis kunnen bellen naar alle mobiele Vodafone nummers. Daarnaast krijgen klanten informatie over de voordelige alternatieven voor Vodafone Onder Ons. Alle klanten die dit betreft zijn hierover op 19 en 26 april per sms of e-mail geïnformeerd.
Waarom is dit bericht alleen gestuurd naar de eigenaren van "Vodafone onder ons" en niet naar alle gebruikers van "Vodafone onder ons".
Is deze korting eenmalig of blijft die zo?
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Gummygalgen schreef:
Stevie schreef:
Hi allemaal,

Per 1 juni 2013 stopt Vodafone Onder Ons. De dienst is ....
Waarom is dit bericht alleen gestuurd naar de eigenaren van "Vodafone onder ons" en niet naar alle gebruikers van "Vodafone onder ons".
Is deze korting eenmalig of blijft die zo?


Het bericht is in eerste instantie gestuurd naar de eigenaren van de Onder Ons groep maar iedereen krijgt bericht. Die berichten worden gefaseerd verstuurd dus het kan voor sommigen iets langer duren voor ze de sms krijgen. De personen met Onder Ons van wie wij een e-mailadres hebben krijgen naast een sms ook een e-mail.

Wat betreft de korting op de Onbeperkt Vodafone Bellen BloX voor abonnementshouders: aan die korting zit geen einddatum.
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik ben er wel tevreden mee, ik heb een abonnement en betaal nu 10 euro per maand voor een groep van 3. Straks betaald ieder van de 3 2,50 voor te bellen naar iedereen met vodafone.
 
Ik blijf het wel een schande vinden dat het 2 maanden duurt voordat er duidelijkheid is.. Daarnaast is het nog niet duidelijk of vodafone nou weer 100% werkt en of het in mei wel zeker werkt én wanneer er gecrediteerd wordt...
pfff

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
te triest voor woorden... is gewoon diefstal dit
AnjaLam

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het zou Vodafone sieren als Onbeperkt Vodafone Bellen BloX ook voor prepaid-mensen zou worden ingezet.
In elk geval voor degenen die nu onder ons gebruiken
 
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo Allemaal,

Dit zat eraan te komen !
Vindt het jammer dat het zo gegaan is....vorige week sms en hij doet het weer.....nu sms Onder Ons stopt !
Daarvoor hoor je niemand van hogerhand bij Vodafone....we zien het wel wat we gaan doen nu Vodafone Onder Ons stopt....maar ik blijf het ongepast vinden.

Toch alle medewerkers bedankt voor jullie reactie's ...jullie konden en kunnen er ook niets aan doen !!!
Shawni

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nog steeds geen smsje of email gekregen en ik ben toch de eigenaar van de groep. 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Shawni schreef:
Ik heb nog steeds geen smsje of email gekregen en ik ben toch de eigenaar van de groep.
Hij hoort er in ieder geval aan te komen. Het bericht staat zwart-op-wit (nouja, digitaal zwart-op-wit ;)) dus de BloX voor €2,50 krijg je sowieso
Shawni

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn fout.......ik vond het emailtje net in "Ongewenste post"
Jonnie62

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jammer dat de dienst stopt.
Voor alle prepaid gebruikers van Onder Ons is er na de 2 maanden gratis Zorgeloos bellen Blox geen goedkoop alternatief.
Abonnement houders van Onder Ons komen er beter vanaf, die betalen straks per persoon 2,50 voor onbeperkt bellen naar alle vodafone nummers. Als prepaid gebruiker heb je niet veel keus. Blox 60=3 en kost dan voor ieder gesprek dat je hebt tussen 3 minuten en een uur € 1.05 . Dan ben je met 10 gesprekken per maand al ruim € 10 euro kwijt. Blox voordeel naar vast is geen optie. En dan is voor alle prepaid gebruikers de koek op, meer mogelijkheden heb je niet met bellen. Is er misschien een optie voor prepaid klanten van Onder Ons om nu een goedkoop abonnement te nemen en dan zo van het voordeel ( € 2.50 onbeperkt bellen )van abonnement houders te genieten ?
Graag hoor ik van jullie!!
dretje

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nou lekker dan......speciaal bij vodafone 4 prepaid telefoons juist vanwege dat onderons......nu worden we met een kluitje in het riet gestuurd..
juni en juli gratis sms en bel minuten wauw wat royaal! en daarna moete mijn puber dochters al hun zakgeld besteden aan beltegoed. gratis naar elkaar bellen wordt voor ons met vier prepaidpakketten onbetaalbaar.
ben benieuwd wat KASSA hier van vindt.......morgen in de uitzending!!
taurus62

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Stevie
ik kan geen goed koop alternatief vinden, al mijn kids zitten met prepaid. (en ik ben toch zeker sinterklaas niet, ik ga ze zeker geen abbo geven). Wat denk jij dat voor  mij de beste oplossing is zodat de kids mij altijd kunnen bellen, (ook zonder beltegoed). 
 
Groet Chris
taurus62

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
knip ---Nieuwe klanten konden al een tijdje niet meer kiezen voor Vodafone Onder Ons. Dit omdat nieuwe diensten geïntroduceerd zijn die Vodafone Onder Ons vervangen. Denk bijvoorbeeld aan Prepaid+ BelSMS waar je bij een opwaardering van €20 gratis 1.000 belminuten en 1.000 sms’jes naar 5 miljoen Vodafone klanten ontvangt.
Knip ----

waarom zou ik 5 miljoen mensen willen bellen !!!!!!!!!
katbe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hallo ,allemaal,
 
Ik ben boos dat vodafoon zo met de klanten om gaat, nu krijg je een alternatief aangeboden maar de rekening van mezelf en mijn dochter die niet wisten dat onderons niet meer werkte tot we de rekening kregen is abnormaal!! het wordt van je rekening afgeschreven en als je dan normaal rekend op een bedrag van circa 30 euro en ineens moet je 150 betalen schrik je je dood, ik heb onderons genomen jaren geleden zodat mijn kinderen me altijd kunnen bereiken(beide gehandicapt dus zeer belangrijk dat ik altijd bereikbaar ben!! de ene heeft prepaid maar de andere  abonnement en heeft dus nu al twee maanden een tekort op haar financien, wegens haar handicap leeft ze van een uitkering en is heel krap, nu is ze door deze onzin in de financiele stress want er is bij ons toch maar zomaar zeker twee/drie  weken  bugdet om te eten afgehouden en daar denken ze niet aan!!! en nu maar wachtewn wanner je het terug krijgt wat hebben we daar aan kan nog wel 1 a 2 maanden dutren ondertussen heb je wel een financieel probleem!!! hoe lost vodafoon dat op???
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic