Nu de storing opgelost lijkt te zijn heb ik nog een andere vraag aan de Moderators hier, betreffende Onder Ons.
Eén van mijn bankzitters, mijn dochter, heeft een tijd geleden een abonnement genomen. Dat abonnement was dusdanig goedkoop dat ze te horen kreeg niet meer gratis met de andere Onder Ons leden te kunnen bellen. Wij, de andere leden, konden háár wel gratis bellen. Het was niet echt een probleem, want als ze me wilde spreken liet ze mijn telefoon overgaan en dan belde ik haar ( gratis ) terug.
Nu is zij echter weer overgegaan naar Prepaid en wil graag ook weer ten volle gebruik maken van Onder Ons. Ze zit ten slotte nog steeds op de bank en is nooit verwijderd geweest uit onze groep.
Nou krijg ik te horen dat dit niet meer ongedaan kan worden gemaakt en dat lijkt mij vreemd; het gaat hier niet om het toevoegen van een nieuw lid, maar om iemand die van het begin af aan lid is geweest van mijn Onder Ons groep. Ik denk zelf dat het niet meer dan een vinkje ergens weghalen of aanvinken is, tesamen met een dosis goodwill. Ze maken mij niet wijs dat dit technisch onmogelijk is.
Moderators, zouden jullie eens willen kijken of hier nog iets aan te doen is?