jain

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone onder ons werkt niet meer

Het blijkt dat vodafone onder ons vanaf afgelopen woensdag 6-3-2013 niet meer werkt, wanneer we onderling bellen gaan de bel minuten gewoon van je belbundel af, heb ik iets gemist, is er iets veranderd? Ik zou graag willen weten wie hier ook mee te maken heeft.
 
Groet Inge
312 Reacties 312
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Gummygalgen en anderen,

We hebben op dit moment niet meer informatie dan we al hebben gecommuniceerd. Zodra we meer te weten komen zijn jullie een van de eerste die het te horen krijgen. Nogmaals bedankt voor het geduld en begrip.
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het zonnetje schijnt, tijd om je beleid te beteren vodafone! 
mickymouse

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Beste Vodafone medewerkers,
 
Volgens mij kan het niet zo moeilijk zijn om een korte verklaring van het bestaande probleem hier op dit forum te geven over het bestaande probleem, zonder al te veel in details te treden, en een geschatte oplostijd te geven zonder dat jullie hier op vastgepint worden . Ik weet zeker dat middels zo'n verklaring er een heel groot gedeelte van het onbegrip wordt weggenomen.
Jullie als helpdesk cq klantenservice hebben inzage in de aangemaakte incidenten en ik neem aan dat de technici hier ook hun voortgang rapporteren.
Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt over bovengenoemde zaken maar vooral dat het snel opgelost is.
 
m.v.g.
 
Mickymouse
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
mickymouse schreef:
Hallo,

Beste Vodafone medewerkers,

Volgens mij kan het niet zo moeilijk zijn om een korte verklaring van het bestaande probleem hier op dit forum te geven over het bestaande probleem, zonder al te veel in details te treden, en een geschatte oplostijd te geven zonder dat jullie hier op vastgepint worden . Ik weet zeker dat middels zo'n verklaring er een heel groot gedeelte van het onbegrip wordt weggenomen.
Jullie als helpdesk cq klantenservice hebben inzage in de aangemaakte incidenten en ik neem aan dat de technici hier ook hun voortgang rapporteren.
Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt over bovengenoemde zaken maar vooral dat het snel opgelost is.

m.v.g.

Mickymouse
Hi Mickymouse,

Ik zou heel graag willen dat ik zou kunnen verklaren wat er nou precies aan de hand is en ik zou ook graag willen dat ik al het onbegrip en alle ontevredenheid zou kunnen wegnemen, maar als het onderzoek al zo lang duurt als dat nu het geval is dan wil dit zeggen dat het probleem dusdanig complex is dat het niet 1,2,3 op te lossen is. Als de verantwoordelijke personen hier al zo lang mee bezig zijn dan kan ik dit als Web Crew medewerker helaas ook niet sneller voor jullie oplossen. 😞

Alle informatie die bij ons bekend is staat in dit topic vermeld. Meer informatie is er niet. Het spijt me dat ik iedereen op dit forum steeds moet teleurstellen maar meer dan dit kan ik er ook niet van maken.

Ik hoop, net zoals jij en alle anderen in dit topic, dat we zo snel mogelijk een oplossing kunnen communiceren.
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik ga dit weekend de vodafone shop eens binnenlopen en ga niet naar buiten voordat ik iets heb kunnen regelen... Eens kijken hoe 'geduldig' ik ben 😉
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
keijers schreef:
Ik ga dit weekend de vodafone shop eens binnenlopen en ga niet naar buiten voordat ik iets heb kunnen regelen... Eens kijken hoe 'geduldig' ik ben 😉
Ik denk dat de shops het druk gaan krijgen, ik was hetzelfde van plan
Dit geintje van Vodafone duurt al te lang, volgens mij is het absoluut geen storing alleen een test om te kijken of de ze "onder ons" klanten kwijt kunnen raken. Alleen heeft Vodafone niet in de gaten dat ze hierdoor ook hun klanten kwijt raken. Dit geheel zal absoluut geen positieve reklame brengen.
Een storing, snap ik niet ze kunnen bij een software storing toch een backup terug zetten !!
Een technische storing kan het niet zijn, alles wordt software matig aangestuurd.
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Krijgen jullie ook net deze sms?:
 
Beste klant, helaas zijn er al enige tijd technische problemen met de dienst Vodafone Onder Ons. Hierdoor kunt u niet optimaal gebruik maken van deze dienst. Onterechte abonnements- en gebruikskosten krijgt u gecrediteerd. Begin mei ontvangt u van ons meer informatie. Groet, Vodafone.
 
Eindelijk iets van duidelijkheid over nadere informatie. Maargoed, er staat begin mei.. Laten we hopen op de eerste 2 weken van mei 2013 😉
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo Allemaal,

Ik kreeg net een sms van VODAFONE met de mededeling :

BESTE KLANT,
HELAAS ZIJN ER AL ENIGE TIJD TECHNISCHE PROBLEMEN MET DE DIENST VODAFONE ONDER ONS.
HIERDOOR KUNT U NIET OPTIMAAL GEBRUIK MAKEN VAN DEZE DIENST.
ONTERECHTE ABONNEMENTS-- EN GEBRUIKSKOSTEN KRIJGT U GECREDITEERD.

BEGIN MEI 2013 ONTVANGT U MEER INFORMATIE.
GROET VODAFONE.

dus met andere woorden nog 2 weken wachten !!!
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bimbammetje schreef:

dus met andere woorden nog 2 weken wachten !!!

Minimaal 2 weken. Begin mei loopt tot 15 mei 😉 
 
Begin mei zal er wel verteld worden dat de onder ons dienst komt te vervallen, en dat er wel nog gecrediteerd wordt van de afgelopen 2 maanden waar de dienst niet werkte. 
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Keijers,

Hahaha ja zo kun je het ook bekijken 😉 tot 15 mei.
Hoop van niet dat het komt te vervallen zou er echt van balen, maar ik denk dat je gelijk krijgt want anders bellen ze je niet op voor een nieuw abonnement tot 3 keer toe.
We wachten het wel weer af.
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bimbammetje schreef:
Hoi Keijers,

Hahaha ja zo kun je het ook bekijken 😉 tot 15 mei.
Hoop van niet dat het komt te vervallen zou er echt van balen, maar ik denk dat je gelijk krijgt want anders bellen ze je niet op voor een nieuw abonnement tot 3 keer toe.
We wachten het wel weer af.
Mij hebben ze nog niet gebeld... Mijn abonnement loopt begin juli af.
panteroe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wij kunnen sinds het sms bericht weer bellen in de groep zonder kosten. Tegoed was immers al even op en we hadden niet opgewaardeerd.
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vanaf begin Maart hebben ze mij 3 keer benaderd of ik geen abonnement wou.
Waarom : omdat wij met 6 prepaid kaarten een groep hebben met Vodafone Onder ons.
Dus ja de andere hoeven eigenlijk bijna nooit op te waarderen.
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
panteroe schreef:
Wij kunnen sinds het sms bericht weer bellen in de groep zonder kosten. Tegoed was immers al even op en we hadden niet opgewaardeerd.
Dat klinkt goed. Hoop dat het blijft werken... Al lijkt het me sterk omdat we die sms krijgen. Als het echt was opgelost zouden ze het toch ook moeten vermelden, of zouden ze daar ook 50 dagen over doen? haha
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo Allemaal,

JAAAAAAA JIPPIE bij ons doet ONDER ONS het ook weer !!!!! { weet alleen niet voor hoelanggg }
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo Allemaal,

Nou hij doet het nog steeds !!!! Jaaaaaa echt waar !....En weten jullie waarom we het SMS je kregen ????
Via VODAFONE ONDER ONS hahaha vandaar dat we het smsje kregen daarom doet ie het weer
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Wat supergoed om te zien dat jullie elkaar zo goed op de hoogte houden van alle nieuwtjes.
Dat is precies waarvoor we het forum bedoeld hebben 😉

Bij een paar mensen werkt Onder Ons inmiddels weer zie ik. Mooi!
Hopelijk kunnen we de rest ook snel blij maken.
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bimbammetje schreef:
Hallo Allemaal,

Nou hij doet het nog steeds !!!! Jaaaaaa echt waar !....En weten jullie waarom we het SMS je kregen ????
Via VODAFONE ONDER ONS hahaha vandaar dat we het smsje kregen daarom doet ie het weer

Dit antwoord snap ik niet helemaal haha. Onder ons is toch alleen om gratis te bellen, niet te smsen 😉
 
Iemand met een abonnement + onder ons blox al ervaringen of het weer werkt?
Jonnie62

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo lotgenoten van " onder ons" ook wij kregen vandaag een smsje van Vodafone. En ook bij mij werkt "onder ons" weer. JIPPIE!!!!!!!!!!!!
Ik hoop alleen dat dit niet voor korte duur is. Wat ik wel ga doen is van tijd tot tijd mijn beltegoed controleren. Ik ben er van overtuigd dat Vodafone al de gemaakte extra kosten voor mij en mijn bankzitters gaat vergoeden. Ik maak me hier eigenlijk geen zorgen over. Dit staat ook in het smsje dat Vodafone gestuurd heeft.
dretje

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
vandaag ook smsje van vodafone gehad maar geen idee of het nu weer werkt kan ht niet controleren omdat we inmiddels al genoodzaakt waren op te waarderen en via de gratis smsjes en belminuten
te communiceren. Wat me wel zorgen baart is het feit dat vodafone van de week eerst een smsje stuurde dat over twee dagen de tien euro zou worden afgeschreven en dat hebben ze niet gedaan.OWEE ALS ZE NU DAT ONDERONS NIET MEER AANZETTEN.
 
maar ik neem aan dat er snel een passende oplossing komt (KASSA zit er al bovenop)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic