mickymouse schreef:Hi Mickymouse,
Hallo,
Beste Vodafone medewerkers,
Volgens mij kan het niet zo moeilijk zijn om een korte verklaring van het bestaande probleem hier op dit forum te geven over het bestaande probleem, zonder al te veel in details te treden, en een geschatte oplostijd te geven zonder dat jullie hier op vastgepint worden . Ik weet zeker dat middels zo'n verklaring er een heel groot gedeelte van het onbegrip wordt weggenomen.
Jullie als helpdesk cq klantenservice hebben inzage in de aangemaakte incidenten en ik neem aan dat de technici hier ook hun voortgang rapporteren.
Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt over bovengenoemde zaken maar vooral dat het snel opgelost is.
m.v.g.
Mickymouse
keijers schreef:Ik denk dat de shops het druk gaan krijgen, ik was hetzelfde van plan
Ik ga dit weekend de vodafone shop eens binnenlopen en ga niet naar buiten voordat ik iets heb kunnen regelen... Eens kijken hoe 'geduldig' ik ben 😉
Bimbammetje schreef:
dus met andere woorden nog 2 weken wachten !!!
Bimbammetje schreef:Mij hebben ze nog niet gebeld... Mijn abonnement loopt begin juli af.
Hoi Keijers,
Hahaha ja zo kun je het ook bekijken 😉 tot 15 mei.
Hoop van niet dat het komt te vervallen zou er echt van balen, maar ik denk dat je gelijk krijgt want anders bellen ze je niet op voor een nieuw abonnement tot 3 keer toe.
We wachten het wel weer af.
panteroe schreef:Dat klinkt goed. Hoop dat het blijft werken... Al lijkt het me sterk omdat we die sms krijgen. Als het echt was opgelost zouden ze het toch ook moeten vermelden, of zouden ze daar ook 50 dagen over doen? haha
Wij kunnen sinds het sms bericht weer bellen in de groep zonder kosten. Tegoed was immers al even op en we hadden niet opgewaardeerd.
Bimbammetje schreef:
Hallo Allemaal,
Nou hij doet het nog steeds !!!! Jaaaaaa echt waar !....En weten jullie waarom we het SMS je kregen ????
Via VODAFONE ONDER ONS hahaha vandaar dat we het smsje kregen daarom doet ie het weer
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.