jain

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone onder ons werkt niet meer

Het blijkt dat vodafone onder ons vanaf afgelopen woensdag 6-3-2013 niet meer werkt, wanneer we onderling bellen gaan de bel minuten gewoon van je belbundel af, heb ik iets gemist, is er iets veranderd? Ik zou graag willen weten wie hier ook mee te maken heeft.
 
Groet Inge
312 Reacties 312
qwerty1234

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Vodafone wordt echt niet bang van mensen die boos worden over onderons. Vodafone kan die klanten die gemiddeld genomen alleen maar geld kosten missen als kiespijn. Dus als je dreigt weg te gaan bij Vodafone is dat alleen maar muziek voor hun oren.
 
Daarnaast, was iemand het nieuws over Vodafone opgevallen:
AT&T wil Vodafone overnemen
Wat komt slecht uit bij onderhandelingen over een overname: een groep gebruikers die veel geld kost door een slecht doordachte actie van onderling gratis bellen.
 
Eerst heeft men het geprobeerd op te lossen door de onderons gebruikers meermalen een "verlenging" van het bestaande contract aan te bieden met nog meer "voordeel" waarbij echter je recht op onderling gratis bellen verloren gaat zonder dat men het meldt. Dit effect wordt zelfs stellig ontkent door de aansmeerders, alleen vergeten ze dat het gewoon op de website staat:
Kleine letters bij verlengen
Ik citeer: "Op het moment dat je Vodafone Onder Ons hebt en je wilt je abonnement verlengen, zal Vodafone Onder Ons vervallen."
 
Eerst had ik de neiging om de komende rekening (meer dan 10x zo hoog dan normaal) terug te laten boeken, maar ook dat is denk ik een methode om van je af te komen.
Een oplossing is er dus niet echt, want rustig afwachten is niet bevredigend, maar schreeuwen dat je weg gaat is alleen maar wat ze willen, en uiteindelijk geldt (hopelijk) dat degene met de langste adem (voor klanten met een ruime rekening) wint. Hopelijk, want anders heeft zelfs lang geduldig wachten en betalen geen zin..
 
Waar de schoen alleen nog wringt is dit:
citaat "Vodafone heeft het recht om Vodafone Onder Ons niet langer, dan wel tegen gewijzigde voorwaarden of tarieven aan te bieden."
Vodafone voorwaarden
Dat lijkt veel makkelijker dan wat ze nu doen. Maar misschien kunnen ze ergens geen lening voor krijgen en hebben ze geld nodig, wat ze nu krijgen van alle onderons klanten met een looptijd van minimaal een half jaar tot een jaar zonder rente...
 
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ze kunnen dat zinnetje er wel inzetten, maar zolang je het niet kenbaar maakt aan je klanten dat er iets wijzigd sta je gerechtelijk nergens. Ook niet als Vodafone zijnde. Dus ze zullen toch moeten zwichten onder hun slecht beleid. En ja ik vertrek bij vodafone, maar pas als ik alles tot op de cent terug heb gekregen. Dus als ze nu al van me af willen, bel me even op en stort mij en alles bij mijn onder ons leden terug en we zijn allemaal pleite.
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bimbammetje schreef:
Hallo Lotgenoten,

Vanavond allemaal naar RADAR bellen???? !!!!
Heb je gebeld trouwens? En wat zeiden ze?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Tuurlijk begrijp ik, en mijn collega's ook, jullie frustatie! Wij spreken dagelijks met mensen die de klachten ervaren die jullie momenteel ervaren, dus we zijn op de hoogte wat er speelt en wat er verwacht word. Helaas kunnen wij als webcare vrij weinig voor jullie betekenen behalve luisteren naar en het doorzetten van jullie klachten en het continu blijven informeren intern of er al meer bekend is.
Er wordt nog altijd gewerkt aan een oplossing: er is een onderzoek gaande naar waar de problemen vandaan komen, welk ingewikkelder is dan verwacht en dus enige tijd nodig heeft. Dit is een update die ik jullie dagelijks kan gaan geven, tot het moment dat er daadwerkelijk wat gevonden is.
Ook wij hopen op een spoedig herstel van Onder Ons!

Een creditering is beloofd, die zal er dus ook zeker komen, echter zal het onderzoek nu eerst moeten worden afgerond. Het is heel vervelend om continu te horen dat je moet wachten, maar wij kunnen het proces niet versnellen verder alleen jullie op de hoogte houden wanneer er nieuwe ontwikkelingen zijn en dat zullen wij ook zeker doen.

Dan m.b.t. het taalgebruik wat ik hier af en toe zie langskomen en wat ook al enkele keren is aangepast door de moderators: het is op het Forum niet toegestaan te schelden, hoe groot de frustratie ook is. Schelden helpt niemand verder, daarom vraag ik jullie ook netjes te blijven. Alle posts met scheldwoorden o.i.d. zullen worden verwijderd. Lees a.u.b. de huisregels nog even goed door.
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dan m.b.t. het taalgebruik wat ik hier af en toe zie langskomen en wat ook al enkele keren is aangepast door de moderators: het is op het Forum niet toegestaan te schelden, hoe groot de frustratie ook is. Schelden helpt niemand verder, daarom vraag ik jullie ook netjes te blijven. Alle posts met scheldwoorden o.i.d. zullen worden verwijderd. Lees a.u.b. de huisregels nog even goed door.

Het inhouden van geld van je klanten voor een service die niet werkt en niet met een tussenoplossing komen is ook niet netjes. Dus dan is schelden echt wel op zijn plaats. Ik weet dat jullie niks kunnen 'doen', want jullie spreken ook alleen maar namens jullie baas. Maar die baas van jullie kan toch ook wel eens een oplossing bedenken? Hij wordt er toch ook dik voor betaald neem ik aan, en dat van onze centen waar hij nog rente over krijgt ook.

Edit: bewerkt door administrator.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Beste keijers,

Nogmaals, schelden is niet de oplossing, en zal hier op het Forum zelfs tegen je werken.
Dus nogmaals een waarschuwing. Bij de derde waarschuwing moet ik helaas andere maatregelen nemen.
Daarom nogmaals een vriendelijk verzoek om als normale, nette mensen met elkaar om te gaan en te communiceren.
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wat doe je bij de 3e waarschuwing? Mijn onder ons groep definitief verwijderen? Want dat zijn jullie toch al van plan volgens mij. En het gaat hier vanzelf hier van kwaad tot erger als jullie maar hetzelfde blijven roepen dat we geduld moeten hebben. DAT HEBBEN WE AL LANG NIET MEER.
 
Ik blijf ook iedere dag vragen naar de oplossing hier. Lekker blijven stalken totdat er eens een ander antwoord komt dan wat jullie nu steeds geven.
 
ps. nette mensen werken niet bij vodafone, dus daar valt ook niet normaal mee te communiceren
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Beste Keijers,

Bij deze 3de waarschuwing welke betekent verwijdering van het Forum, wat ook blijkt uit de huisregels.
Helaas was het niet mogelijk om op een degelijke wijze te communiceren, iets wat de moderators en ik wel proberen.

Op het Forum staan wij klaar om mensen te helpen, wij doen onze uiterste best, echter kunnen wij niet altijd de oplossing bieden of informatie verstrekken die gewenst is. Dat betekent niet dat wij achter de (online) schermen hier niet mee bezig zijn en met ons nog vele anderen. Ik ben geen voorstander van verwijderingen van onze kanalen, maar vraag wel om respect voor de regels. Zolang dit wordt nageleefd zullen wij elkaar kunnen blijven helpen.



Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Keijers,

Ja, ik heb meerdere keren gebeld, maar kwam er niet tussen ! Heb ook een aantal mails gestuurd en daarin staat dat het gelezen wordt meer niet !!!

Jeetje, wat wordt ik hier erg moe van het kost je handenvol geld en bij mij in de groep zijn er al gestopt met opwaarderen { kunnen het niet meer betalen } BALEN !

Kom op VODAFONE !

O, ja en nog iets tegen de medewerkers van VODAFONE stel je krijgt je salaris niet en je baas zegt ff wachten een probeempje met overboeking en na ruim een maand nog niets en je baas blijft maar roepen FF WACHTEN en de maand daarop nog steeds niets weer FF WACHTEN maar je andere kosten blijven doorgaan wat doe je dan ?...Blijven zitten waar je zit !....Denk het niet !

Het is niet meer te betalen zo... en ja jullie hebben dit in het leven geroepen Bellen met Onder Ons.....Hier hoeft de klant toch geen dupe van te worden !!!

Nee, schelden heeft geen zin !....Maar diegene die nu bij VODAFONE werken en ook Onder Ons hebben die kunnen met 1 druk op de knop hun Bel Te Goed Opwaarderen ! Dus waar zullen hun er zich druk om maken !

behtjes

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Stevie schreef:
Beste Keijers,
 
Bij deze 3de waarschuwing welke betekent verwijdering van het Forum, wat ook blijkt uit de huisregels.
Helaas was het niet mogelijk om op een degelijke wijze te communiceren, iets wat de moderators en ik wel proberen.
 
Op het Forum staan wij klaar om mensen te helpen, wij doen onze uiterste best, echter kunnen wij niet altijd de oplossing bieden of informatie verstrekken die gewenst is. Dat betekent niet dat wij achter de (online) schermen hier niet mee bezig zijn en met ons nog vele anderen. Ik ben geen voorstander van verwijderingen van onze kanalen, maar vraag wel om respect voor de regels. Zolang dit wordt nageleefd zullen wij elkaar kunnen blijven helpen.
 
 
 

Ik wilde me afmelden voor het de notificaties via de mail die ik kreeg als iemand wat had geplaatst, is mijn account geblokkeerd... dus kan ik ook niet bij die instellingen.
 
Dus bij deze dit is mijn nieuwe account, en ik zal niet meer schelden maar kunnen jullie aub die notificaties uitzetten bij het keijers account? Want dit is niet meer zelf te doen. Of deblokkeer me, dan doe ik het zelf wel.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi Bimbammetje,

Helaas kan ik niet met 1 druk op de knop mijn beltegoed opwaarderen :). Ook ik moet gewoon netjes betalen als ik beltegoed wil hebben ;), dus daarin zijn we gewoon gelijk. En geloof me, wij zijn er ook zeker niet blij mee dat Onder Ons eruit ligt!

Het lijkt me trouwens inderdaad vervelend als ik mijn salaris niet zou krijgen, voornamelijk omdat daar al mijn andere kosten mee betaald moeten worden, zo ook mijn telefoonkosten ow en mijn huur natuurlijk. Gelukkig zijn mijn telefoonkosten niet zo hoog dat ik het wil vergelijken met mijn salaris.... is het bij jou wel zo ernstig?

Ik zou dolgraag willen dat ik NU Onder Ons weer kon fixen, en ervoor zorgen dat alle crediteringen meteen werden overgemaakt, op de seconde af, maar helaas kan ik echt niets anders doen dan het onderzoek afwachten. Ik zal zometeen nogmaals een mail sturen voor een update, we hebben al meerdere issues aangemaakt in onze systemen etc. Het ligt momenteel echt buiten onze macht om deze storing op te lossen.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi,

Ik wil je best deblokkeren, onder de voorwaarde dat we op een normale manier met elkaar kunnen communiceren.
Ik doe mijn best om meer informatie te krijgen, maar helaas is er gewoon echt niet veel dan het onderzoek-verhaal.
Technische systemen, foutmeldingen, bugs etc. kortom storing. En zoals ik zei als ik kon lostte ik het NU op, maar ik denk dat als ik in de systemen ga rommelen het alleen maar erger word ;).

Ik haal je blokkade eraf, dan kun je de notificaties uitzetten.
Maar denk aan de voorwaarde, deal?
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt!
 
Ik snap dat jullie als forum mods niet veel kunnen doen. Ik snap gewoon niet dat een hoge piet geen tussenoplossing kan bedenken en dan lopen de frustraties nogal hoog op. En vooral omdat er geen concreet antwoord wordt gegeven. Ik zal me aan de huisregeltjes houden maar ik blijf uiteraard wel actief in dit topic totdat het opgelost is!
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Stevie,

Als je als ouders ruim 500 km bij je kinderen vandaan woont en het gaat aan de andere kant zeer slecht, {Stalken, Bedreigingen ect, maar je kind kan je niet meer bellen met ONDER ONS als ze je SUPER hard nodig heeft... JA DAT VIND IK ERG !....Nee, de kosten laat ik niet oplopen kan het beter gebruiken !
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Daar geef ik je volledig gelijk in Bimbammetje!

Succes met die andere situatie (zo zal ik het maar even noemen) erg vervelend om dat te horen natuurlijk!
Ik hoop je snel te kunnen helpen met onder ons!
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hi Stevie,

Ja, jammer dat het zoooooo erg lang moet duren ? { en dank je wel voor de situatie waar wij nu in zitten}.

Wij van Onder Ons weten het ook niet meer van hoe en wat !.....Natuurlijk zal VODAFONE met een oplossing komen in de toekomst maar hoe lang moet dit nog gaan duren ???...En dat er mensen zijn die erg BOOS worden op dit forum is begrijpelijk !....Maar laat de baas bij jullie nou gewoon ff weten op dit forum waar de fout zit en wat er aan gedaan wordt !...Dat is wel zo netjes !....En niet dat ik nu al 3 keer ben gebelt {sinds begin Maart}voor een andere abonnement....want dat wil ik niet !....Dan voelen wij ons niet in de zeik genomen wat nu wel het geval is....Toch ?
Ik wacht het wel af... zit niets anders op1
Nogmaals dank.
qoen

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi Stevie,
 
Dank voor je heldere & eerlijke communicatie. Ik vind het prettiger om te horen dat jullie maar webcare zijn (hiermee wil ik niet respectloos overkomen hoor) en ook eigenlijk niet veel meer kunnen doen dan onze klachten intern doorzetten dan uitspraken die je collega's wel eens doen " we beloven dat het zo snel mogelijk is opgelost ".
Ik denk dat de personen binnen Vodafone die de daadwerkelijke beslissingen nemen, jullie in dit geval niet de exacte waarheid vertellen wat er precies aan de hand is. Geloof mij, wanneer een IT-probleem al > 6 weken duurt en er inmiddels dus al flinke kosten zijn gemaakt om dit op te lossen, dan neemt een manager echt wel een beslissing binnen welke termijn het opgelost moet zijn omdat de kosten anders uit de hand lopen. Lukt een oplossing niet binnen die termijn, dan wordt er een andere beslissing genomen / oplossing gezocht.
 
Er zal dus intern echt wel een strategie zijn, alleen zullen wij (en waarschijnlijk ook jullie als webcare) die niet te horen krijgen...ik ben benieuwd hoe dit afloopt en ga ervan uit dat jullie zo goed mogelijk doen wat jullie kunnen doen, namelijk intern zo veel en vaak mogelijk aangeven dat er veel klachten zijn over deze gang van zaken en klanten echt niet veel langer meer aan het lijntje kunnen worden gehouden.
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bimbammetje schreef:
Hoi Keijers,

Ja, ik heb meerdere keren gebeld, maar kwam er niet tussen ! Heb ook een aantal mails gestuurd en daarin staat dat het gelezen wordt meer niet !!!

Jeetje, wat wordt ik hier erg moe van het kost je handenvol geld en bij mij in de groep zijn er al gestopt met opwaarderen { kunnen het niet meer betalen } BALEN !

Kom op VODAFONE !

O, ja en nog iets tegen de medewerkers van VODAFONE stel je krijgt je salaris niet en je baas zegt ff wachten een probeempje met overboeking en na ruim een maand nog niets en je baas blijft maar roepen FF WACHTEN en de maand daarop nog steeds niets weer FF WACHTEN maar je andere kosten blijven doorgaan wat doe je dan ?...Blijven zitten waar je zit !....Denk het niet !

Het is niet meer te betalen zo... en ja jullie hebben dit in het leven geroepen Bellen met Onder Ons.....Hier hoeft de klant toch geen dupe van te worden !!!

Nee, schelden heeft geen zin !....Maar diegene die nu bij VODAFONE werken en ook Onder Ons hebben die kunnen met 1 druk op de knop hun Bel Te Goed Opwaarderen ! Dus waar zullen hun er zich druk om maken !

Nou maar hopen dat radar het alsnog opneemt... Maar als hun ook al zo slecht te bereiken zijn... Is hun provider misschien Vodafone? haha. 😄
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Keijers,

Hahaha, Ja je zou het wel denken !
We wachten het wel af meer kunnen we niet doen.
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb al verschillende keren netjes vragen gesteld aan het team en tot op heden noppes, nada niks gehoord.
 
Kan iemand van het team een keer fatsoenlijk antwoord geven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic