Gummygalgen schreef:Natuurlijk begrijpen we dat en we vinden dat ook erg rot, maar de creditering wordt automatisch in orde gemaakt om eventuele fouten zoveel mogelijk te voorkomen. Zoals Arina ook al aangeeft raden we jullie aan om even wat zuiniger aan te doen met het bellen totdat de storing is verholpen.
En dat onze bankrekeningen rood staan interesseert Vodafone niks ?
Mij had het al minimaal €100 (aan de voorzichtige kant) gescheeld.
onderons schreef:Je kunt bovenaan dit topic klikken op onderwerpopties > abonneren zodat je een mail krijgt wanneer er een nieuwe melding wordt geplaatst. Zodra wij meer weten zullen we dit in ieder geval meteen op het forum communiceren. Als je je op dit topic abonneert blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Communiceren blijft moeilijk voor vodafone. Het zou prettig zijn wanneer ze hun onder ons klanten op de hoogte zouden houden van de vorderingen per mail of sms. Het is stil en blijft stil. Zelfs van dit forum word je niet echt wijzer.
Jonnie62 schreef:
Het lijkt mij niet moeilijk om alle gedupeerde klanten en bankzitters van "bellen onder ons" kosteloos een maand op prepaid+ te zetten, deze dienst wordt immers nu ook aangeboden, dus die dienst werkt wel zou ik zeggen.
Dit zou dan een mooie tegemoetkoming zijn!!!!
woudje57 schreef:Die je echt niet terugkrijgt van Vodafone
en dan ben je dus niet meer als 20 euro kwijt.
woudje57 schreef:
Bij mij gebeurde dat altijd automatisch, maar dat is nu dus niet gebeurd, ik denk vanwege de storing. Ik heb zelf niks stop gezet.
IK zal ook eens gaan opletten, straks zegt Vodafone dat we geen abo meer hebben. Het klinkt idd verdacht
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.