jain

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone onder ons werkt niet meer

Het blijkt dat vodafone onder ons vanaf afgelopen woensdag 6-3-2013 niet meer werkt, wanneer we onderling bellen gaan de bel minuten gewoon van je belbundel af, heb ik iets gemist, is er iets veranderd? Ik zou graag willen weten wie hier ook mee te maken heeft.
 
Groet Inge
312 Reacties 312
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Gummygalgen schreef:

En dat onze bankrekeningen rood staan interesseert Vodafone niks ?
Mij had het al minimaal €100 (aan de voorzichtige kant) gescheeld.
Natuurlijk begrijpen we dat en we vinden dat ook erg rot, maar de creditering wordt automatisch in orde gemaakt om eventuele fouten zoveel mogelijk te voorkomen. Zoals Arina ook al aangeeft raden we jullie aan om even wat zuiniger aan te doen met het bellen totdat de storing is verholpen.

Nogmaals, we begrijpen echt dat het ontzettend vervelend is, en we zouden graag willen dat we het eerder konden oplossen. We doen er in ieder geval alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen.
SV

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Communiceren blijft moeilijk voor vodafone. Het zou prettig zijn wanneer ze hun onder ons klanten op de hoogte zouden houden van de vorderingen per mail of sms. Het is stil en blijft stil. Zelfs van dit forum word je niet echt wijzer.
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vodafone heeft absoluut geen haast met "onder ons" het liefste hebben ze dat wij allemaal overstappen naar de nieuwe abo. Dit blijkt uit alles, de snelheid van oplossen, hier het forum met de antwoorden en als je belt de antwoorden die je krijgt. En voor dit laatste moet je ook nog € 0.45 betalen.
taurus62

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu ktijg ik weer een sms (sigaar uit eigen doos)."5 euri prepaid cadeau? waardeer binnen 5 dagen op en bla bla klep klep klep. " Als mijn "onder ons" nu eens werktr bespaarde ik wel meer dan die 5 €.
Al iets bekend over de storing ???????????????????????????????
taurus62

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vreemd dat er dan geen storing is op prepaid +......dan bellen vodafone klanten dus wel gratis onderling.... 1+1=2 volgens mij, alleen wel weer 5€ duurder
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
onderons schreef:
Communiceren blijft moeilijk voor vodafone. Het zou prettig zijn wanneer ze hun onder ons klanten op de hoogte zouden houden van de vorderingen per mail of sms. Het is stil en blijft stil. Zelfs van dit forum word je niet echt wijzer.
Je kunt bovenaan dit topic klikken op onderwerpopties > abonneren zodat je een mail krijgt wanneer er een nieuwe melding wordt geplaatst. Zodra wij meer weten zullen we dit in ieder geval meteen op het forum communiceren. Als je je op dit topic abonneert blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
SV

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Pas nadat ik googlde op storing vodafone onder ons kwam ik bij dit forum terecht. Door de telefonische klantenservice word je niet gewezen op dit forum, ook de website laat niet zien dat er een storing is. sterker nog, daar staat letterlijk vermeld dat er op dit moment geen storingen zijn. Ik vind de informatie verstrekking van vodafone echt onder de maat wat dit thema betreft.
Jonnie62

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Met prepaid+ ben je geen 5 euro duurder uit maar in mijn geval 50 euro.
Diegene die prepaid+ heeft kan alleen naar alle vodafone nummers bellen.
Ik zit met 2 personen op de "onder ons bank".( wij hebben voor deze dienst gekozen voor Vodafone als provider) Willen wij alle drie onbeperkt met elkaar bellen dan zijn we 3 x 20 euro kwijt per maand, want dan moeten we alle drie een prepaid+ pakket pakken van 20 euro per persoon.
Bellen onder ons kost voor mij 10 euro per maand voor 3 personen en met prepaid+ 60 euro.
dus dat is maar liefst 50 euro duurder.
 
Het lijkt mij niet moeilijk om alle gedupeerde klanten en bankzitters van "bellen onder ons" kosteloos een maand op prepaid+ te zetten, deze dienst wordt immers nu ook aangeboden, dus die dienst werkt wel zou ik zeggen.
Dit zou dan een mooie tegemoetkoming zijn!!!!
 
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Jonnie62,

Ben het helemaal met je eens, in mijn geval zou ik 5 x 20 euro kwijt zijn !
Dus 100 euro ! en met onder ons 15 euro verschil van 85 euro !!!!!! Vindt het nogal een VERSCHIL.
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jonnie62 schreef: 
Het lijkt mij niet moeilijk om alle gedupeerde klanten en bankzitters van "bellen onder ons" kosteloos een maand op prepaid+ te zetten, deze dienst wordt immers nu ook aangeboden, dus die dienst werkt wel zou ik zeggen.
Dit zou dan een mooie tegemoetkoming zijn!!!!
 
 
 
 
Dit heb ik al eerder voorgesteld maar wat tegen dovenmansoren.
Laatste telf, we kunnen nadat alles is opgelost minimaal 3 weken wachten voordat we ons geld terug hebben. Vodafone incasseert wel de rente Kwade kat
dretje

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
krijg net een sms dat ik de gratis sms/bel bundel is geactiveerd. hoezo gratis????? die heb ik de afgelopen weken dubbel en dwars zelf betaald.
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@Johnnie62 en Bimbammetje,
 
Als nou de andere groepsleden jouw telefoon even over laten gaan, kun je ze daarna gratis terugbellen, als je Prepaid+ hebt 😉
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
en dan ben je dus niet meer als 20 euro kwijt.
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
woudje57 schreef:
en dan ben je dus niet meer als 20 euro kwijt.
Die je echt niet terugkrijgt van Vodafone
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nee, maar je moet toch even wat en anders was je die 15 voor onderons kwijt geweest, die zijn nu niet afgeschreven.
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Woudje57,

Als je de 10 / 15 euro niet meer laat afschrijven vervalt Vodafone Onder Ons is ons verteld.
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bij mij gebeurde dat altijd automatisch, maar dat is nu dus niet gebeurd, ik denk vanwege de storing. Ik heb zelf niks stop gezet.
IVV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tot mijn grote verbazing merkte ik dat mijn beltegoed ineens op was terwijl ik gewoon "onder ons" bel . Ik kan nu al weken mijn kinderen niet normaal bellen zonder dat er beltegoed af wordt geschreven en de kinderen kunnen mij niet eens meer bellen .
Volgens mij is dit gewoon een ordinaire actie om de mensen die onder ons zitten er uit te werken naar een ander , wellicht duurder pakket . En uiteraard ook nergens geen informatie op de site van Vodafone ,alleen hier op het forum een vaag excuus en verder gebeurd er niets verhaal. Maar ondertussen wel gewoon door moeten betalen .....
 
 
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
woudje57 schreef:
Bij mij gebeurde dat altijd automatisch, maar dat is nu dus niet gebeurd, ik denk vanwege de storing. Ik heb zelf niks stop gezet.
 
 
 
 
 
IK zal ook eens gaan opletten, straks zegt Vodafone dat we geen abo meer hebben. Het klinkt idd verdacht
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal,

De afgelopen tijd zijn we druk bezig geweest de problemen te verhelpen. Als het goed is werkt het voor een groot deel weer zoals het hoort. Kunnen jullie ons aangeven hoe de situatie hier is? Ondervinden jullie nog steeds problemen met bellen, en of tegoed dat wordt afgeschreven? Dan kunnen we dit terugkoppelen aan onze technische afdeling. Indien het weer werkt hoor ik dit natuurlijk ook graag.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic