jain

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone onder ons werkt niet meer

Het blijkt dat vodafone onder ons vanaf afgelopen woensdag 6-3-2013 niet meer werkt, wanneer we onderling bellen gaan de bel minuten gewoon van je belbundel af, heb ik iets gemist, is er iets veranderd? Ik zou graag willen weten wie hier ook mee te maken heeft.
 
Groet Inge
312 Reacties 312
nadias192

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook dat probleem en vind het ontzettend lastig. Ik krijg geen smsjes noch whatsApp. Ik krijg steeds de melding, dat de webpagina niet beschikbaar is. Graag een oplossing. Mobiel een paar keer aan en uitgezet, maar niks helpt.
enigma1964

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bij ons werkt het ook niet meer. Je kunt ook niet zien wie op de bank zitten
Gebeld met klantenservice, zou begin deze week opgelost zijn.
Krijg ook het gevoel dat ze van vodafone onder ons af willen.
Als dat het geval is ga ik helemaal weg bij Vodafone. We krijgen straks glasvezelverbinding, had zoiets van alles bij Vodafone, maar dat gaat niet door als dit niet naar tevredenheid opgelost wordt.
Zouden ze gevoelig zijn voor het televisieprogramma Kassa of Radar?
dada1977

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoelang duurd de storing van vodafone onder ons nog???? 
marian

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dan ben je een bofferd ben er al bijna 3 weken mee bezig niks terug gehad  ook die 15 euro niet die je iedereen maand betaald terwijl je er geen gebruik van kan maken
 
marian

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ben er al bijna 3 weken mee bezig hoor niks en zie niks ook de 15 euro die steeds word afgeschreven terwijl je geen gebruik kunt maken van onderons  ben ik kwijt  na de storing van 3 maanden vorig jaar tot 15 januari dit jaar word je er wel gek van
 
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nog steeds geen nieuws/oplossing?
 
Wordt er nog wel aan gewerkt?
taurus62

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ze nu ook nog eens de problemen oplossen.... zijn we allemaal blij. De storing "onder ons" loopt nog steeds.
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo,
Bij ons werkt Vodafone Onder Ons ook al een hele tijd niet meer !
Ik heb een mailtje gestuurd naar RADAR dat wij niet geholpen worden bij Vodafone.
De storing is nog steeds niet opgelost en je maandelijkse kosten van € 15 gaan gewoon door, laat je deze er niet afboeken stopt onmiddelijk de dienst van Vodafone Onder Ons. {Dus gewoon je maandelijkse kosten blijven betalen}! 
Ze willen gewoon van deze dienst af en van de week werd ik zelfs gebeld door de verkoop van Vodafone of ik geen abonnement wilde. NEE wil ik niet !
Als er nu meerdere mensen een mailtje naar RADAR zouden sturen met deze klacht heb je zeer grotere kans dat dit onderwerp besproken wordt !!!
 
Lautje25

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook Vodafone Onder ons, en kan al bijna 2 weken niet meer gratis bellen naar leden in mijn groep.
Heb al 2 keer contact gehad met de klantenservice, maar volgens mij heeft dat geen zin gehad, want ze zeggen dat ik pas mijn verloren tegoed terug krijg als de storing is verholpen, en ze kunnen ook geen datum geven.
Jeetje ben Vodafone nu echt zat! Ik heb ook het gevoel dat ik gewoon zwaar belazerd wordt.
Ik wacht nog een paar weken, anders verander ik van aanbieder..
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Lautje25,
 
Hier zitten ze op te wachten dat iedereen die Onder Ons heeft overstapt zodat hun eraf zijn.
Ik laat dit niet gebeuren stuur ook een mailtje naar RADAR misschien helpt dit !
poppie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi allen,
Ook ik kan sinds 11-03-2013 geen gebruik meer maken van de onder ons.Ook is beltegoed af geschreven.
Heb inmiddels al wel 5 maal gebeld en ook ik krijg het verhaal van de storing. Ik geloof er niet in, we worden voor het lapje gehouden. En een enkele dame van de klantensevice isj wel zeer onbeleefd. Ik zal nu ook even naar radar en kassa mailen hoe  wij bij de vodafone,( onder ons klanten) behandelt worden.
djtwente

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb er sinds 6 Maart last van, en alle leden van de groep ook. Ik heb dit al telefonisch doorgegeven aan de klantenservice, maar daarna bleef het heeeeeel erg stil. Het enige dat mij is opgevallen is dat de link naar "Onder ons" nu ook verdwenen is op de website, dus je groep aanpassen is ook niet meer mogelijk. Blijf het vreemd vinden, ik betaal er notabene voor, maar deze maand heb ik er maar 6 dagen gebruik van kunnen maken....
Ik bel niet veel, maar hierdoor gaat de lol er wel vanaf. Krijgen we als klant nog een antwoord?
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik zie nu ook dat de " onder ons link " er niet meer staat. Maar dat was bij de vorige storing ook zo. Het heeft een tijdje geduurd, maar daarna deed de boel het weer. Overigens is er toen volgens mij een maand geen 15 euro afgeschreven..
 
Lijkt mij als ze er vanaf zouden willen, ze dat ook gewoon aan kunnen kondigen.
Lautje25

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inmiddels weer een mailtje gehad van Vodafone, en ze hebben wel mijn 15 euro terug gestort gelukkig.
Maar nu bieden ze mij een zogenaamd gratis bundel van 1000 belmin en 1000 smsjes voor 2 groepsloeden aan voor 30 dagen.
 
Ik denk trouwens dat ze het kopje Vodafone onder ons hebben afgehaald omdat ze het weg willen hebben.
Ik ga ook een bericht sturen naar RADAR, want als ze ervan af willen kunnen ze ook gewoon eerlijk zijn,
en niet ons aan het lijntje houden met een storing als smoes, want ik geloof daar inmiddels helemaal niks van.
 
 
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb nog steeds niks gehoord verder, gaan mail en geen telefoon. Ik heb alleen m'n belkosten terug gehad, ongeveer 11 euro, maar niet die 15 euro.
Ben benieuwd of we nu weer een sms gaan krijgen dat de onderons kosten binnen twee dagen gaan worden afgeschreven....
Beetje vreemd bezig hoor, die Vodafone, niet gewend van ze.
senior1961

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zit nu al een paar weken zonder vodafone onder ons op telefoontjes wordt gereageerd met zijn er mee bezig.
Afgelopen weken wel diverse telefoontjes gehad met nwe aanbiedingen voor contract verlenging 3 van onze abo`s lopen eind van de maand af maar denk er voorlopig niet aan om te verlengen als dit nog even duurd stappen wij over naar andere aanbieder.
Gelijk ook maar even mailtje naar radar gestuurd want antwoord op vragen krijg je via klantenservice niet alleen van we zijn er mee bezig.
Jammer zitten al jaren bij vodafone zaten er aan te denken om ook andere diensten van vodafone te nemen sinds er in ons dorp glasvezel ligt maar dit gaat mooi niet door.
 
gr marthin
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Misschien even een tip: ik heb net mijn belbundel veranderd in Prepaid+, bij opwaardering met 20 euro krijg je dan 1000 belminuten naar andere vodafoneklanten gratis. Ik kan nu de andere groepsleden van onderons weer gratis bellen en als ze mij willen bellen laten ze mijn telefoon even overgaan en ik bel dan terug.
SKoppenol

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik ben er nu achter gekomen dat als je geen beltegoed hebt je soms wel en soms niet kan bellen. Verder heb ik op mn klachten mail een mail terug gehad met de info dat ze er mee bezig zijn maar inderdaad niet weten hoe lang het gaat duren en dat je het beltegoed terug krijgt nadat de storing opgelost is.
Dit is wat ik ervan denk, het is van de zotte om zoooo lang een storing te hebben en onaceptabel!
Mensen worden dus gewoon belazerd,je krijgt een onduidelijk antwoord opQ je vragen, een moderator op deze site zwetst ook maar wat verzachtende woorden om je stil te houden omdat hij of zij ook niet weet wat ie er mee aanmoet maar betaald word om toch af en toe iets te typen!
En ondertussen gaat dit maar door, je kunt niet gratis bellen,je betaald maandelijks gewoon de gebruikelijke kosten terwijl vodafone ook nog is van je beltegoed snoept, als je uit protest niet zou betalen weten ze niet hoe gauw ze je o zo belangrijke bankje van je af moeten pakken!
Mensen dit is pure oplichterij! Ik raad dan ook iedereen aan om inderdaad een klacht te deponeren bij elke desbetreffende instansie die er maar oor naar heeft om dit probleem aan te pakken.
Ik vind dat Vodafone nu wel tijd genoeg heeft gehad om dit te verhelpen, ook ik heb inmiddels het gevoel gekregen dat ik belazert word en dat worden we hier al genoeg in nederland!
Ik neem in ieder geval geen genoegen met zogenaamde aanbiedingen waar ze je dalijk achteraf mee willen paaien voor degenen die nog over zijn omdat de rest al uit frustratie afgehaakt is.
Ik wil gewoon elke sec van het beltegoed terug zien bij alle mensen die bij mij op mn bankje staan en dat iedereen daar ook een duidelijke sms over krijgt van wat ie teruggekregen heeft.
Simpelweg omdat ik betaald heb voor het bankje en zodoende ook recht heb op die diensten, diensten die we nu niet krijgen!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik begrijp je ongeduld en wij zijn er ook niet blij mee dat de oplossing zo lang op zich laat wachten.
Alleen, soms zijn problemen ingewikkeld en niet makkelijk opgelost.

De gemaakte kosten worden automatisch vergoed.

Dat de oplossing soms (ook voor ons) ongewenst lang duurt, wil dus niet zeggen dat je belazerd wordt.
Sorry voor alle ongemak en dat ik geen duidelijke termijn voor een oplossing heb. Maar we blijven er aan werken en laten dit niet langer duren dan strikt noodzakelijk is.
love71

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
moet nu als je een sms krijg genoeg te goed op je tel hebben om dat ze voor onder ons willen af halen maar hij doe al een tijd niet  
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic