Ik ben er nu achter gekomen dat als je geen beltegoed hebt je soms wel en soms niet kan bellen. Verder heb ik op mn klachten mail een mail terug gehad met de info dat ze er mee bezig zijn maar inderdaad niet weten hoe lang het gaat duren en dat je het beltegoed terug krijgt nadat de storing opgelost is.
Dit is wat ik ervan denk, het is van de zotte om zoooo lang een storing te hebben en onaceptabel!
Mensen worden dus gewoon belazerd,je krijgt een onduidelijk antwoord opQ je vragen, een moderator op deze site zwetst ook maar wat verzachtende woorden om je stil te houden omdat hij of zij ook niet weet wat ie er mee aanmoet maar betaald word om toch af en toe iets te typen!
En ondertussen gaat dit maar door, je kunt niet gratis bellen,je betaald maandelijks gewoon de gebruikelijke kosten terwijl vodafone ook nog is van je beltegoed snoept, als je uit protest niet zou betalen weten ze niet hoe gauw ze je o zo belangrijke bankje van je af moeten pakken!
Mensen dit is pure oplichterij! Ik raad dan ook iedereen aan om inderdaad een klacht te deponeren bij elke desbetreffende instansie die er maar oor naar heeft om dit probleem aan te pakken.
Ik vind dat Vodafone nu wel tijd genoeg heeft gehad om dit te verhelpen, ook ik heb inmiddels het gevoel gekregen dat ik belazert word en dat worden we hier al genoeg in nederland!
Ik neem in ieder geval geen genoegen met zogenaamde aanbiedingen waar ze je dalijk achteraf mee willen paaien voor degenen die nog over zijn omdat de rest al uit frustratie afgehaakt is.
Ik wil gewoon elke sec van het beltegoed terug zien bij alle mensen die bij mij op mn bankje staan en dat iedereen daar ook een duidelijke sms over krijgt van wat ie teruggekregen heeft.
Simpelweg omdat ik betaald heb voor het bankje en zodoende ook recht heb op die diensten, diensten die we nu niet krijgen!