jain

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone onder ons werkt niet meer

Het blijkt dat vodafone onder ons vanaf afgelopen woensdag 6-3-2013 niet meer werkt, wanneer we onderling bellen gaan de bel minuten gewoon van je belbundel af, heb ik iets gemist, is er iets veranderd? Ik zou graag willen weten wie hier ook mee te maken heeft.
 
Groet Inge
312 Reacties 312
jain
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vodafone onder ons werkt niet goed meer, zo gaan er toch bel minuten af terwijl we gratis onderling zouden kunnen bellen, hebben meer vodafone klanten hier last van.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Inge,

Ik heb je 2 topic's maar even samengevoegd, om het overzichterlijk te houden;). Wellicht zijn er meer mensen die hier last van hebben, in dat geval kan er gereageerd worden in dit topic. Hebben de mensen waarmee jij in de groep zit hier ook last van?
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ja, hier hetzelfde probleem, ik kwam er vanmiddag ineens achter. Vanaf wanneer dit begonnen is weet ik niet, maar ik kreeg ineens een sms dat mijn beltegoed laag was, terwijl ik alleen maar met andere onderons leden gebeld heb.
Heb geprobeerd de klantenservice te bellen, maar dat kan pas morgen weer.
jain
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo Annabelle
 
Ja de mensen in mijn groep hebben er ook last van, daar gaan ook minuten af van hun bel bundel als ze mij bellen of ondeling.
En dank dat je het even geordend hebt, ik moet nog even weg wijs worden op het forum.
 
Groet Inge
 
 
taurus62

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In mijn groep gaat ook alles fout, soms werkt het na 4 keer proberen : (beltegoed was op ...lol)
Ik zie dat het al een tijdje fout gaat met "mijn groep". Maar ik zie geen reactie van Vodafone zelf...
Op het web schijnt mijn groep nog gezelli op de bank te zitten... Enig idee.. iemand ?
jain
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Morgen toch maar met de klantenservice bellen, er zit niets anders op en ook alle bel minuten moeten ze weer echt trekken, moet wel gauw wat gebeuren, klant is nu de dupe.

Inge
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb net gebeld met de klantenservice. Onder ons heeft inderdaad een storing. Er wordt een rapport naar de technische afdeling gestuurd over mijn telefoonnummer en dan wordt ik terug gebeld. Het geld wordt teruggestort.
Nu maar afwachten hoe lang dit gaat duren, dat was nog niet te zeggen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Er blijkt inderdaad een storing te zijn op dit moment. Hierdoor kan het zo zijn dat Vodafone Onder Ons niet optimaal werkt. Ik raad jullie aan om hierover even contact op te nemen met onze klantenservice.
OpaPaultje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit probleem heb ik nu ook, en mijn vrouw is al € 9,00 aan haar bel tegoed kwijt geraakt.
Hoe kan ik dit oplossen.... ook klantenservice bellen???
Beetje moeilijk zonder bel tegoed????
Is wel van mijn bel tegoed afgeschreven en geactiveerd.... Maar doet niets ....
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi OpaPaultje, dat is natuurlijk lastig zonder tegoed. Je kunt hierover ook even contact opnemen met onze collega's via Facebook/Twitter/Hyves. Daar kunnen ze je hier ook mee verder helpen. Succes!
Shawni

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er al iets meer bekend of het nog lang gaat duren?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Shawni schreef:
Is er al iets meer bekend of het nog lang gaat duren?
Hoi Shawni, welkom op het Vodafone forum. Helaas is de storing nog niet opgelost maar onze technische mensen doen er alles aan om het op te lossen.
senior1961

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij ons werkt hij ook nog steeds niet is erg lastig moet voor 2 nrs binnen groep nu beltegoed gaan opwaarderenanders kunnen ze mij niet bellen om ze op te halen op school.
Heb maandag met klantenservice gebeld en zou zo gauw mogelijk te horen krijgen wat er aan de hand is tot nu toe niks gehoord.
Maar wel veel tegoed al afgeschreven dat gaat wel door .
 
gr marthin
pattje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb nu al 2 x gebeld met de klantenservice afgelopen maandag de storing is morgen over werd er gezegd en het verloren beltegoed word terug gegeven nou mooi niet dus en als je dan je stem verheft hangen ze op erg klantvriendelijk verleden jaar ook al 3 maanden storing gehad maar je 15 euro per maand die je iedere maand ziet niks van terug gekregen  dus mijn vraag was vandaag aan de klantenservice hoe zit het met  die 15 euro ? als ik die niet meer er op zet is dan mijn onderons weg ? krijg je ook geen duidelijk antwoord op . ze hebben je gewoon in de tang bij vodafone
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
pattje schreef:
ik heb nu al 2 x gebeld met de klantenservice afgelopen maandag de storing is morgen over werd er gezegd en het verloren beltegoed word terug gegeven nou mooi niet dus en als je dan je stem verheft hangen ze op erg klantvriendelijk verleden jaar ook al 3 maanden storing gehad maar je 15 euro per maand die je iedere maand ziet niks van terug gekregen dus mijn vraag was vandaag aan de klantenservice hoe zit het met die 15 euro ? als ik die niet meer er op zet is dan mijn onderons weg ? krijg je ook geen duidelijk antwoord op . ze hebben je gewoon in de tang bij vodafone
Het bedrag om gebruik te kunnen blijven maken moet inderdaad op je beltegoed staan, anders vervalt je Onder Ons groep. En dat zou behoorlijk jammer zijn, toch?

Ik zou graag kijken of ik iets voor je kan betekenen, maar doorvoor is meer informatie nodig. Stel je vraag eens via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen je klacht dan bekijken en doorzetten voor verder onderzoek.
SKoppenol

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Mijn onderons groep moet ook gewoon betalen, dit kwam bij mij afgelopen vrijdag aan het licht.
Ook ik heb gebeld met de klantenservice, de medewerker heeft alle telefoonnummers genoteerd die op het bankje staan met de belofte dat het beltegoed teruggegeven zou worden als de storing over was.
Tot nu toe is er geen niks aan gedaan en bekruipt mij het gevoel dat we gewoon naar onze centen kunnen fluiten! Mensen vodafone wil al een tijdje van dat bankje af, mijn idee is dat ze het nu gewoon op via deze weg de mensen wegjagen zodat het onder ons (waar ze zich vanaf het begin al mee in de vingers gesneden hebben) eindelijk helemaal op kunnen schorten!
Je kan mij niet wijsmaken dat het zo moeilijk is om de computer weer gewoon te laten werken zodat hij bijhoud wie niet en wie wel hoeft te betalen!
En inderdaad is het mij ook opgevallen dat vodafone wel makkelijk is met incasseren van het geld maar als het iets gaat kosten zijn ze niet thuis. Ik zit nu al vanaf toen het nog Libertel was bij vodafone waarvan de laatste jaren met abonement maar als dit zo doorgaat kost het ze inderdaad klanten!
Ik ben nu al van plan om dit bij verschillende instanties neer te leggen want wat hier gebeurd is mensen besodemieteren!
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Het duurt wel erg lang!!  Ik ben nog steeds niet teruggebeld. Heb wel meteen mijn geld teruggekregen.
Is er inmiddels al iets meer bekend, bv over hoe lang het nog kan gaan duren?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ik kan me voorstellen dat het wachten lang duurt. Ik kan je geen richtlijn of oplostijd geven helaas:(. In iedergeval fijn om te horen dat je je geld terug hebt!:). Hoe vind je het hier op het forum? Bevalt het een beetje?
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Voor de rest heb ik nog niet op het forum rondgekeken. Maar wel fijn dat onze vragen hier in ieder geval gezien en beantwoord worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic