Hallo,
Ik zoek contact met Vodafone. Er worden mij
twee mogelijkheden geboden: telefoon en forum. Ik wil iets zwart op wit, dan maar per forum, alhoewel ik dit een heel vreemd gebruik van het forum vind. In de forumregels staat ook "Vragen die alleen beantwoord kunnen worden door een Vodafone medewerker horen niet thuis op het forum. " Maar goed, het is jullie (Vodafone) keuze om mij geen andere digitale mogelijkheid te bieden. Volgens mij is mail veel beter geschikt.
Waar gaat het om? Vier weken terug vroeg ik voor mijn partner een nieuw Sim Only abonnement aan. Start L 1 jaar. Omdat we ook Ziggo abonnee zijn (TV, telefonie en internet), is er sprake van een leuk aanbod:
Nu de gehele contractduur van € 21 voor € 13en dubbele data. We kregen keurig een bevestiging van de bestelling. Zwart op wit, helaas dus van een no-reply@vodafone.com adres. Vanwege nummerbehoud zou het even duren voordat alles rond was. Vandaag maar eens gebeld, want er was nog niks ontvangen. Heel luchtig werd verteld dat er iets fout was gegaan in de orderafhandeling. We moeten gewoon nog 10 dagen (!) wachten, en dan een nieuwe aanvraag indienen, om dan opnieuw een maand te wachten vanwege nummerbehoud. En bedankt hoor! Dit gaat vreselijk interfereren met onze vakantie, ik zie het er van komen dat we de eerste 4-6 weken nog niets kunnen regelen. En is het aanbod er er dan nog steeds? Die toezegging wil ik hier, of eigenlijk nog liever via PM, van een Vodafone medewerker.
Ronald