Ronald_53

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone (of Ziggo?) verkloot aanmelding, blijft actieaanbod beschikbaar?

Hallo,
Ik zoek contact met Vodafone. Er worden mij twee mogelijkheden geboden: telefoon en forum. Ik wil iets zwart op wit, dan maar per forum, alhoewel ik dit een heel vreemd gebruik van het forum vind. In de forumregels staat ook "Vragen die alleen beantwoord kunnen worden door een Vodafone medewerker horen niet thuis op het forum. " Maar goed, het is jullie (Vodafone) keuze om mij geen andere digitale mogelijkheid te bieden. Volgens mij is mail veel beter geschikt.
Waar gaat het om? Vier weken terug vroeg ik voor mijn partner een nieuw Sim Only abonnement aan. Start L 1 jaar. Omdat we ook Ziggo abonnee zijn (TV, telefonie en internet), is er sprake van een leuk aanbod:
Nu de gehele contractduur van € 21 voor € 13
en dubbele data. We kregen keurig een bevestiging van de bestelling. Zwart op wit, helaas dus van een no-reply@vodafone.com adres. Vanwege nummerbehoud zou het even duren voordat alles rond was. Vandaag maar eens gebeld, want er was nog niks ontvangen. Heel luchtig werd verteld dat er iets fout was gegaan in de orderafhandeling. We moeten gewoon nog 10 dagen (!) wachten, en dan een nieuwe aanvraag indienen, om dan opnieuw een maand te wachten vanwege nummerbehoud. En bedankt hoor! Dit gaat vreselijk interfereren met onze vakantie, ik zie het er van komen dat we de eerste 4-6 weken nog niets kunnen regelen. En is het aanbod er er dan nog steeds? Die toezegging wil ik hier, of eigenlijk nog liever via PM, van een Vodafone medewerker.
Ronald
6 Reacties 6
Narrock

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ronald_53
ok kun je nu all zetten ze zullen je verwijzen naar een nummer of via live chat in de app.

ik weet of jij al kunt in loggen met de app. maar als het je lukt.
kunn je live chat gebruiken. en dan screen shots maken van het gespreekn dan heb je het zwart op wit en ook in kleur.

succes hoop dat het gaat lukken



Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Ronald_53,

Wat vervelend dat het allemaal zo moeizaam verloopt. Ik snap dat je nu graag meer duidelijkheid wilt over of het aanbod nog steeds geldt.
Helaas kan ik je hier niet verder bij helpen, gezien ik vanuit het forum niet in de systemen kan. Ik kan dus ook niet zien wat er precies mis is gegaan en of we jou de korting alsnog mogen geven. Daarvoor is het dus echt nodig om contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0560 of via de chat, Facebook of Twitter. Sorry voor het ongemak!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Ronald_53!

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice? Wat is de status?
Ronald_53
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nadat de eerste aanmelding tussen wal en schip verdwenen is ('tja, er zijn bij Vodafone zo maar een aantal aanmeildingen gewist'), heb ik telefonisch opnieuw aangemeld. Alles dik voor elkaar. Denk je dan. Maar geen bevestiging, o.i.d. Dus na een weekje maar eens gebeld. 'Oh ja, we hebben uw aanmelding maar geannuleerd, want het blijkt dat er al een aanvraag tot nummerbehoud op het betreffende nummer loopt'.
Ja, dat kan, DAT IS DE EERDERE AANVRAAG DIE DOOR JULLIE VERKLOOT IS!
'Doet u nu maar een nieuwe aanvraag, we hebben de portering opgeheven!'
Nieuwe aanvraag, nu via internet. Er komt een nieuwe bevestiging. Na 4 dagen de status maar eens gecontroleerd. Wat denk je GEANNULEERD! En weer hoor ik daar niks van. Ook is niet duidelijk waarom. Wat is het daar voor zootje bij Vodafone?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Ronald_53,

Dat schiet niet op. Ik snap dat je hier niet heel erg blij van wordt.
Ik ben bang dat de eerdere bestelling nog niet helemaal gecanceled in het systeem gaat, waardoor het steeds mis gaat nu. Sorry!
Ik durf je dit overigens niet met zekerheid te zeggen, dus ik wil je vragen dit alsnog even dubbel te checken bij de afdeling Status Order via 0800-0560. Deze afdeling zou jou precies moeten kunnen vertellen of het nu echt volledig geannuleerd is.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic