xtern

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Vodafone nieuwe actie

Beste Vodafone,

Een aantal dagen terug heb ik telefonisch contact gehad met een Vodafone medewerker mbt het afsluiten van een nieuw abonnement in combinatie met een nieuw toestel. Van de vriendelijke medewerker begreep ik dat er vanaf juli een nieuwe actie geïntroduceerd gaat worden. Ik begreep hieruit eigenlijk deze week dus.
Ik zie dit echter nog niet op de Vodafone webshop.... Kunt u mij vertellen per wanneer er een nieuwe actie gestart zal worden aub? Dit Is voor mij bepalend om al fan niet een nieuw abonnement af te sluiten met een toestel bij Vodafone...

Alvast vriendelijk bedankt!
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey xtern

Of er een nieuwe actie komt durf ik niet te zeggen. Het beste kun ke hiervoor contact opnemen met de afdeling verkoop. Zodra de actie bekend is zal hij hier ook gepost worden. Mocht je gebruik maken van de desbetreffende actie dan raad ik je aan om nog even te wachten.

Groetjes Steven


daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
xtern

Dat is een hele goede vraag!
Aanbiedingen kunnen soms van dag tot dag, van week tot week of zelfs per maand verschillen.

Indien je iets in gedachten hebt kwa wensen maak het bespreekbaar en kijk wat de medewerkers voor je kunnen betekenen 🙂
Dat kan gratis via het nummer 0800-0560 of loop eens als je in de buurt bent de Vodafone winkel binnen..

groetjes,
daims
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic