pino1309

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone next geen onbeperkt data.

Ik heb verlengt met vodafone next. Ik zou moeten krijgen onbeperkt data, maar het is niet gebeurd. Heb daarover al 4 keer gebeld en niemand kan mijn peobleem oplossen. Ik betaal voor red super veel geld maar service zit ook in deze abonnement. Tot nu toe geen goede service van jullie onvangen in deze zaak. Graag mijn probleem oplossen.
2 Reacties 2
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Jammer dat ze het probleem nog niet voor je hebben kunnen oplossen, ik kan me voorstellen dat je graag gebruik wilt maken van je onbeperkte data!
Wat wordt er precies aangegeven bij mijn collega's waardoor het niet opgelost kan worden? Je bent ook altijd welkom op de chat - facebook, mijn collega's kijken dan graag even met je mee zodat je toch gebruik kunt maken van je onbeperkt internet.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi pino1309,

Ik zie dat je een ander topic geopend hebt met precies hetzelfde bericht. Het is niet de bedoeling dat je dubbele berichten post. Zie onze huisregels: https://forum.vodafone.nl/t5/Tips-Tricks/De-huisregels-van-het-Forum/td-p/242069.

Ik zal dit topic nu dan ook sluiten, er kan verder gediscussieerd worden in jouw andere topic.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic