suggie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone mobile protect probleem met ontgrendelen

Heb vanavond even de simkaart uit mijn Samsung S4 gehad,
toen de sim er weer in gedaan,nu is de telefoon vergrendeld door mobile protect.
Was de pincode daarvan vergeten,heb een nieuwe gekregen via de mail.
Daar reageert het toestel niet op.
heb ook instructies daarbij gehad om het via my Vodafone op te lossen,maar die zijn niet te vinden.
Wat moet ik nu? heb belangrijke smsjes van het werk,daar kan ik nu niet meer bij.
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey suggie,

Wat voor een telefoon heb je? Voordat de code werkt moet het toestel verbonden zijn met het internet. Bij de meeste telefoons kun je dit doen zodra hij opstart. Dan vervolgens naar onder vegen vanaf het begin scherm van boven naar beneden.
Je kunt dan het netwerk aanzetten en evt de vliegtuig modus uit. Dit dient natuurlijk wel snel te gebeuren omdat mobile protect heel snel aanspringt. Als dat gebeurt is kun je de code invoeren.
Mocht dit niet werken kun je contact opnemen met de klantenservice via een ander toestel 0654500100
Tevens in de winkel kunnen ze je hier ook mee verder helpen.
Laat me even weten of het gelukt is.
Groetjes stevied86
suggie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb het al opgelost via de Vodafone Facebook pagina.het is trouwens een Samsung S4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goed om te horen dat het uiteindelijk allemaal is opgelost suggie! Mocht je nog vragen hebben laat deze gerust weten.

Nog en fijne avond verder.
SietseIdzerda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik probeerde om mobile protect van mijn telefoon te verwijderen. Nu heb ik daarvoor een pincode nodig. Helaas heb ik die nooit ingevoerd. Nu druk ik op de link: uw pincode vergeten? Die geeft mij de optie om of op vodafone.nl te gaan kijken of om mij een e-mail te sturen. Ik koos voor het laatste. Nu krijg ik in die mail een link naar de Engels Mobile Protect waar ik dus niet kan inloggen met mijn gegevens. Hoe kan ik dan mijn pincode veranderen? Ik heb zsm hulp nodig want mijn telefoon is nu vergrendeld.
Ik heb ook een bericht gedaan op facebook maar heb nog geen reactie.

Met vriendelijke groet,

Sietse Idzerda
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Sietse,

Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice.
zij kunnen een reset uitvoeren. Je kunt contact opnemen via 0654500100
Het toestel moet verbonden zijn met het internet en de officiële simkaart moet in het toestel zitten.

Groetjes stevied86
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic