bmwnl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone met ziggo samen?

Vodafone met ziggo samen?
Zodra dit gebeurt ben ik met al mijn abo's weg bij vodafone
en zal al mijn vrienden ook over laten stappen.
Al klant sinds vodafone libertel genaamd was maar zigo en upc
pas ik voor. Dus beste management van vodafone.... Gaan jullie ook binnen 3 maanden 87.000 klanten kwijtraken? Op mijn kringen zijn het al alvast een stuk of 30.
Succes met jullie stomste idee van ooit
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Dankjewel voor de feedback, is er nog iets anders wat we kunnen doen voor je?
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Vodafone-Libertel b.v. (ook wel Vodafone Nederland) is onderdeel van Vodafone Group plc. gevestigd in het Verenigd Koninkrijk.

Ziggo en UPC zijn onderdeel van Liberty Global Media Group, gevestigd in de Verenigde Staten.

Uit de website van Vodafone Group plc. blijkt dat er gesprekken plaats vinden voor een mogelijke joint venture in Nederland. Dat is dus geen fusie. Maar een kans op een mogelijk samenwerkingsverband. De gesprekken bevinden zich nog in een heel pril stadium.

Quote van de Vodafone Group website:
Following recent media speculation, Vodafone Group Plc confirms it is in discussions with Liberty Global Plc regarding the creation of a joint venture in the Netherlands ........
Einde van de quote van de Vodafone Group website.

Als Vodafone nou eerst eens zijn klantenservice zou verbeteren, dan hebben klanten daar veel meer aan.
Ik ben het dus voor een groot deel met topic starter eens, maar dan met bovenstaande nuancering.

Maar goed. Naar ons klanten wordt toch niet meer geluisterd op "holding level"

Succes!

Netwerker
zeemeerman

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Niet blij mee met deze ontwikkeling,was al klant bij libertel, is het alleen telecommunicatie of op termijn ook vodafone-thuis, wil niet opgezadeld worden met ziggo,, ben er bij weg gegaan omdat ik ziggo zat was,en het glasvezel gebeuren wat gaat daar mee gebeuren,.

Anonymous
Niet van toepassing
Op dit moment veranderd er nog helemaal niks. Dit heeft er mee te maken dat het nog goed moet worden gekeurd door de commissie Etc.
zeemeerman

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als Ziggo en Vodafone nu goede vriendjes zijn, kan Vodafone, Ziggo sport ook wel gaan uitzenden.
beetje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jammer ben je bewust naar Vodafone over gestapt vanwege het samen gaan van ziggo en UPC en de daarmee dramatische daling in kwaliteit en service, een wel meer moeten gaan betalen voor de minder aantal zenders en kwaliteit. Hoor je dat vodafone en Ziggo nu samen willen gaan. Ik ben voor een vrije markt economie, daarbij vindt ik het van belang dat je als consument zelf kunt kiezen. Het weglopen van grote aantallen klanten bij Ziggo zou voor andere maatschappijen toch een teken aan de wand moeten zijn dat er mensen zijn die graag waar voor hun geld krijgen en niet bij Ziggo klant willen zijn
Als vodafonthuis nu eens gaat kijken hoeveel klanten er vanaf 01-06-2015 tot tot op heden zijn overgestapt van UPC danwel het huidige Ziggo en aan hun of met name die klanten vraagt wat ze willen. Dan zal het antwoord zijn blijf zo als je bent vodafonethuis. Je helpdesk is bereikbaar, je servicemedewerkers staan beleefd hun klanten te woord en de winkels vullen dit netjes aan.
Dus van uit het hart van een al meerdere jaren trouwe vodafone mobile en sinds iets meer dan een jaar enthousiast vodafonethuis klant het verzoek om nogmaals goed hier naar te kijken en dan met name wat willen de vodafoneklanten.
JvanKuijk52

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
We wilden over stappen van KPN naar Vodafone als glasvezel gebruiken, nu we dit vernomen hebben gaan we dit niet doen.
Sterker nog, ik vertrek dan ook bij Vodafone als mobiele klant.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik begrijp niet zo goed waar mensen over klagen als vodafone met ziggo fuseert. Misschien ben ik onnozel en mag iemand mij uitleggen wat ze als nadeel denken te ervaren. Ik zie alleen voordelen door twee van de beste bedrijven samen te voegen.

Als ik voor mezelf spreek als ouwe rot van 51 jaar en al heel mijn leven in de electronica. Ooit op mijn twaalde begonnen met het bouwen van een buizen (piraten) zender nu alweer 25 jaar netwerk en systeem beheer speel ik met wpa2-eap is toch te gek al die ontwikkelingen die ik voorbij heb zien komen in mijn leven.

Ik ben al sinds november 1999 klant van@Home wat nu Ziggo is gaan heten en volgens mij ben ik zelfs nog langer klant van Vodafone voor mijn mobiele telefoons. Als een medewerker van vodafone dat nou eens voor mij kan uitvogelen hoe land ik al klant ben zou ik leuk vinden.

Ik heb zelden of nooit klachten of problemen gehad en als die er al waren werd dat opgelost. Overal gebeurd wel eens wat of kunnen zaken stuk gaan of mis gaan we zijn allemaal mensen en we maken allemaal wel eens een fout en hardware kan nou eenmaal stuk gaan.

Persoonlijk vind ik het een goeie zaak dat vodafone en ziggo samen gaan dat ze maar wat wifi hotspots op die vodafone masten zetten zodat we onze mobiele data kosten kunnen drukken. en ben ook benieuwd of de kosten omlaag gaan als mijn vodafone en ziggo één abo word. Hopelijk profiteren wij ook een beetje mee met die kosten reductie, ik ben benieuwd.

Ook ben ik benieuwd naar de technische ontwikkelingen die er door de combinatie kan gaan ontstaan. Ik denk dat het voor beiden een slimme zet is.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic