Ralfkicken

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone medewerkers die racistische opmerkingen maken

Medewerkster van VF vind het nodig klanten uit te schelden en Vodafone doet er niets tegen.

Waanzin gewoon.
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Ralfkicken ,

Oei, dat is niet zo best! Hoe kon dit gebeuren of weet je misschien hoe dit kon gebeuren?
Het is wel jammer om dit zo te horen wat er gebeurd is :(. Het is natuurlijk niet zo dat het ongestoord verder gaat!

Misschien dat je het ons kunt uitleggen? En anders even via www.vodafone.nl/feedback als je dit wilt.

EDIT: Ik wil je er niet mee lastigvallen maar dit lijkt je Twitter account? https://twitter.com/RadulfrOnline Ik zag je tweets erop staan en zag dat je ook gelukkig door het Vodafone Webcare Crew team wordt geholpen. Wel en nare tekst als ik het allemaal zo lees zeg.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Ralfkicken ,

Ten eerste onbreekt er wel veel informatie in u post.
Daarnaast maak ik uit u naam op dat u Ralf Kicken heet. Dit lijkt mij persoonlijk een normale naam, dus ik denk niet dat u op persoonlijke titel gediscrimineerd bent. Dus u zou toch iets meer background informatie moeten geven, voordat het opgepakt zou kunnen worden. (locatie, hoe, wat er vooraf gebeurde)

* Mocht u de volgende Ralf Kicken wezen, dan maak ik daaruit op dat u System Developer bij Kpn bent. Misschien is het dan handig de openbare weg te vermijden. Omdat zover mij bekend is, er bij u inwerk training wordt vermeld dat openbare "Laster" richting andere bedrijven not done is.... Maar dat is geheel aan de uwe, ik wou u er alleen even op wijzen.

EDIT: Oei, net hele case ook even gelezen.... toen ik de link hier boven zag. Nooit aan gedacht dat "homo" ook als rasistisch opgevat kon worden. De definitie stond bij mij alleen bekend als rassenscheiding. Ik was de naam al gaan Googlen, omdat ik dacht; "huh rasistisch, dit lijkt me een Nederlandse naam.". Maar nu valt bij mij het kwartje...

Als deze case waar blijkt te wezen, denk ik dat betreffende medewerker een probleem heeft. En ze ziet er op haar facebookfoto's nog wel zo leuk uit.... 😞 Alleen jammer genoeg heeft mijn moeder mij altijd geleerd: Ga niet op het blonde haar af, maar op de inhoud....

Uiteraard mijn medeleven in deze treurige zaak, ik hoop dat dit hoog bij Vodafone opgepakt wordt, zoals in inmiddels aan de twitter berichten al gedaan is. Ik weet natuurlijk niet wat er aan vooraf gegaan is, dus ik wil niet oordelen.

Om nog maar eens te benadrukken: Ik ben géén Vodafone werknemer, ik krijg hier géén vergoeding voor.... Dus al mijn reacties en berichten staan ondertekent op persoonlijke titel.



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic