Ontevreden2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone mail

Wat is het mail adres van Vodafone. Ik kan het nergens vinden.

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Ontevreden2 ,

Helaas lijkt de Mail te zijn opgeheven waardoor deze niet meer gebruikt kan worden, als je enige feedback wilt geven kan dit via www.vodafone.nl/feedback en kun je ook contact opnemen via de telefoon, Twitter, Facebook en de live chat met en medewerker.

Je kan ook en postbus adres gebruiken alleen weet ik niet uit me hoofd welke dat is en naar welke afdeling dit moet verzonden worden voor je probleem of vraag.
Ontevreden2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niet echt klantvriendelijk temeer daar de genoemde opties niet bruikbaar zijn voor uitgebreide probleemstelling en post wel heel erg antiek is voor teen telecomprovider.

Weer een vette min in het lijstje met argumenten waarom weg te gaan.




NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Ontevreden2 ,

Dit gaat tegenwoordig via een online formulier, wat de volgende voordelen heeft:
- Feedback komt bij de juiste afdeling
- Alle juiste gegevens van de klant zijn bekend
- Geen Spam op het Mail adres.

Dit is juist heel vernieuwend, en gaan de meeste bedrijven naar toe. Omdat er zo een veiliger systeem achter ligt, en een mailtje niet verdwaald kan raken.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Bovendien waren vele klanten niet meer tevreden met de mail functie zoals deze destijds was, vandaar dat we het niet meer gebruiken. Het feedbackformulier is nog de enige optie om te mailen.

Ik kan in ieder geval de andere klantenservice kanalen aanraden, zo kom je snel tot een oplossing ipv dat je steeds een aantal dagen moet wachten op een antwoord.
Ontevreden2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het komt mij voor dat er gewoon obstakels in de weg worden gelegd. Niet alle problemen zijn geschikt om via Twitter wereldkundig te maken en sinds wanneer gaat een provider er vanuit dat iedereen een Feestboek account heeft.

Helpdesk is vrijwel nooit een oplossing want daar komt men niet verder dan het gebruikelijke antwoord. Doorverbinden met een intelligenter/hoger niveau kunnen ze niet (althans dat is de standaard bewering) en gebeurt pas nadat er langdurig doorgedramd wordt. Over brief kunnen we kort zijn: leven we in 2015 of in 1915.



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic