mjs1987

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone mag een voorbeeld nemen m.b.t. updates

wde het niet tijd dat Vodafone een voorbeeld gaat nemen aan andere providers, hiermee bedoel ik de beveiliging updates, helaas is Vodafone de enige die een maand achter loopt, en dit al een aantal jaar,

vndaag maar mijn toeatel maar unbranded gemaakt
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi mjs1987
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet niet over welk toestel het gaat maar er is al een topic open met vragen over updates. Misschien staat daar je antwoord al tussen? https://forum.vodafone.nl/samsung-16/android-pie-update-samsung-galaxy-s9-297740/index6.html#post308854

Vodafone is er mee aan het werk en er zal spoedig een update komen maar vervelend, men weet nog niet wanneer. Begrijp dat het erg lastig is maar op dit moment niet zoveel aan te doen. Geloof me dat Vodafone er met man en macht mee bezig is, lijkt me niet dat ze achterover leunen en eens toe kijken hoe de community vol loopt met update vragen. :sunglasses:

Maar het probleem is inmiddels doorgegeven aan de afdeling en via die andere topic zal Vodafone iedereen wel op de hoogte houden en misschien, dat zou wel heel mooi zijn, starten ze een nieuwe topic met daarin info om ons allemaal op de hoogte te houden.

Succes en nog maar even geduld 😞
Fijn weekend!
mjs1987
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
ht gaat meet om de beveiliging updates,

mmomenteel de unlocked versie geïnstalleerd en draai android pie
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
mjs1987 we lopen niet standaard een maand achter. Soms zijn we zelfs iets eerder. Het is van veel factoren afhankelijk. Gaat het wellicht om de update van de S9? Deze is namelijk uitgesteld vanwege een fout in de aangeleverde update. Dit moet eerst worden hersteld. Zodra het is hersteld moet het ook weer opnieuw worden getest. Dat kost helaas extra tijd, maar een update dat zorgt voor problemen is uiteindelijk natuurlijk een stuk vervelender.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic