rosannemaxine

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone lost problemen niet op, wacht al 6 weken op een contractovername.

Goedemorgen,

 

Enkele weken(!) geleden hebben wij besloten Red Together af te willen sluiten. Ik was al klant, mijn vriend kwam van T-Mobile. Ik op voorhand contact gehad met Vodafone hoe we dit het beste konden aanvliegen. Hier werd mij verteld : Verleng maar, bestel maar en als jullie het beide in huis hebben koppelen we de accounts samen en heb je Red Together.

 

Wat mij toen niet verteld is, is dat alles op één klantnummer moest staan. Toen wij alles in huis hadden en ik naar Vodafone belde voor het samenvoegen werd mij doodleuk verteld dat dit niet kon, tenzij we ‘even’ een van de abbo’s afkochten (net afgesloten voor 2 jaar .. ). Andere optie was mijn verlenging en toestel retour doen en annuleren, dan samenvoegen en opnieuw bestellen.

Dat is nu 6 weken geleden. Vodafone laat niks weten, in de winkel kunnen ze mij niet helpen, de klantenservice kan niks en wij kunnen ook niet meer weg want het abb van mijn vriend is al langer dan 14 dagen oud. We kunnen dus geen kant op en zitten met hoge kosten ( red together in je eentje is niet erg voordelig.. ) en ik heb mijn abb-kosten nog.

 

Klachten via de website / klantenservice wordt niet op gereageerd. Elke week wordt er gezegd; nog een week en dan is opgelost.. maar ondertussen doen jullie helemaal niks.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels is het omgezet naar een klantnummer en kan er een Red Together Extra abonnement aangevraagd worden via de winkel of via 0800-0560 @rosannemaxine 
Ik zal het topic sluiten

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Goedemorgen @rosannemaxine 

 

Jeetje wat een ervaring. Ik kan mij voorstellen dat je er langzamerhand klaar mee bent.
Hebben jullie beide een toestel bij ons? In dat geval mag er geen contractoverdacht gedaan worden om een nummer om te zetten naar een ander klantnummer.
Indien een van jullie niet een toestel heeft in het abonnement, kunnen we dat nummer overzetten. Dit is omdat er een persoonlijke lening op staat. 
Heb je jouw toestel terug gestuurd? Dan dient als eerste jouw nummer overgezet te worden. Mocht dit zo zijn, dan hoor ik het graag van je. Ik kijk graag met je mee naar het overzetten naar het nummer. Op dit moment is er een achterstand met het verwerken van het contractoverdracht formulier.

rosannemaxine
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Steven,

 

Bedankt voor je reactie.

Ik heb mijn nieuwe toestel teruggestuurd en mijn huidige toestellening een week of 5 geleden afbetaald. Mijn nummer dient dan ook naar mijn vriends contract overgezet te worden,

Het is dus wachten op die contractovername maar ik vind het inmiddels wel heel lang duren. Er werd mij toen gezegd 5 werkdagen, maar dat riedeltje wordt elke week herhaald en inmiddels ben ik nog geen haar verder.

 

Case nummer 9110021.

 

Ik hoor heel graag weer van je!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je een privé bericht gestuurd @rosannemaxine 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels is het omgezet naar een klantnummer en kan er een Red Together Extra abonnement aangevraagd worden via de winkel of via 0800-0560 @rosannemaxine 
Ik zal het topic sluiten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic