Goedemorgen,
Enkele weken(!) geleden hebben wij besloten Red Together af te willen sluiten. Ik was al klant, mijn vriend kwam van T-Mobile. Ik op voorhand contact gehad met Vodafone hoe we dit het beste konden aanvliegen. Hier werd mij verteld : Verleng maar, bestel maar en als jullie het beide in huis hebben koppelen we de accounts samen en heb je Red Together.
Wat mij toen niet verteld is, is dat alles op één klantnummer moest staan. Toen wij alles in huis hadden en ik naar Vodafone belde voor het samenvoegen werd mij doodleuk verteld dat dit niet kon, tenzij we ‘even’ een van de abbo’s afkochten (net afgesloten voor 2 jaar .. ). Andere optie was mijn verlenging en toestel retour doen en annuleren, dan samenvoegen en opnieuw bestellen.
Dat is nu 6 weken geleden. Vodafone laat niks weten, in de winkel kunnen ze mij niet helpen, de klantenservice kan niks en wij kunnen ook niet meer weg want het abb van mijn vriend is al langer dan 14 dagen oud. We kunnen dus geen kant op en zitten met hoge kosten ( red together in je eentje is niet erg voordelig.. ) en ik heb mijn abb-kosten nog.
Klachten via de website / klantenservice wordt niet op gereageerd. Elke week wordt er gezegd; nog een week en dan is opgelost.. maar ondertussen doen jullie helemaal niks.