Goedenavond @Elias073 ,
Het lijkt me inderdaad niet de bedoeling dat jouw ex-partner na de contractovername van het Ziggo-abonnement nog toegang heeft tot jouw Vodafone-gegevens. Goed dat je direct bij ons in de lucht komt. Ik help je graag om je eigen toegang tot je account te herstellen.
Het My Vodafone account was nog gekoppeld aan het Mijn Ziggo account. Deze koppeling heb ik zojuist verwijderd. Verder zijn alle gegevens op het Ziggo-abonnement correct aangepast na de contractovername.
Wel is het zo dat de e-mailadressen die zijn aangemaakt onder het Ziggo-abonnement gekoppeld blijven aan het Ziggo-abonnement, dus ook het e-mailadres waarmee je nu inlogt op de Vodafone Community en dit bericht hebt geplaatst. Daarom heb ik ook het My Vodafone-account verwijderd, zodat je je opnieuw kunt registreren met je eigen gegevens. Klik hier om een nieuw account te registreren. Laat gerust van je horen als ik verder nog wat voor je kan doen.