Elias073

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone loskoppelen

Hallo,

Afgelopen week heb ik geregeld dat mijn ex partner mijn contract bij Ziggo heeft overgenomen. Ziggo heeft via de mail bevestigd dat dit inmiddels is gebeurt. Echter staan mijn vodafone abonnementen (op naam van L. ****s) nog steeds gekoppeld in het nieuwe contract van mijn ex partner ( S. *******m)..

Ik heb inmiddels geen contract meer bij ziggo (want dat is overgenomen door S. *******m) maar hoe is het mogelijk dat mijn ex partner toegang heeft tot mijn vodafone abonnementen? Dit is privacy gevoelige informatie die nooit en te nimmer bij iemand anders terecht mag komen.

Aub zo spoedig mogelijk zorgen dat mijn vodafone abonnementen op naam van L. ****s (2 stuks) losgekoppeld worden van het huidige ziggo account (op naam van S. *******m) en graag regelen dat ik nieuwe eigen inloggegevens krijg voor mijn vodafone zodat ik wel toegang heb tot mijn eigen abonnementen

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12712Posts
  • 3646Oplossingen
  • 3344Likes

Hoi @Elias073 
Dit is een open community en door iedereen te lezen. Ik heb daarom gevraagd aan de moderatoren van Vodafone om de naam informatie hier te verwijderen. Je geeft zelf aan dat het privacy gevoelige informatie is, dat nu dan voor iedereen is te lezen. Let hier aub op!

Daarnaast zal een Vodafone medewerker je helpen met het loskoppelen van de gegeven informatie. Dit kan in het weekend maar ook maandag zijn, heb even geduld aub.

Jesse
Community Moderator
Community Moderator
  • 35Posts
  • 7Oplossingen
  • 9Likes

Goedenavond @Elias073 ,

Het lijkt me inderdaad niet de bedoeling dat jouw ex-partner na de contractovername van het Ziggo-abonnement nog toegang heeft tot jouw Vodafone-gegevens. Goed dat je direct bij ons in de lucht komt. Ik help je graag om je eigen toegang tot je account te herstellen.

Het My Vodafone account was nog gekoppeld aan het Mijn Ziggo account. Deze koppeling heb ik zojuist verwijderd. Verder zijn alle gegevens op het Ziggo-abonnement correct aangepast na de contractovername. 

Wel is het zo dat de e-mailadressen die zijn aangemaakt onder het Ziggo-abonnement gekoppeld blijven aan het Ziggo-abonnement, dus ook het e-mailadres waarmee je nu inlogt op de Vodafone Community en dit bericht hebt geplaatst. Daarom heb ik ook het My Vodafone-account verwijderd, zodat je je opnieuw kunt registreren met je eigen gegevens. Klik hier om een nieuw account te registreren.  Laat gerust van je horen als ik verder nog wat voor je kan doen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic