Spanbroek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone levert niet de afgesproken diensten

Ik heb vorig jaar september een Vodafone Business Basic abbonement met nummerbehoud afgesloten bij Belsimpel. Na levering bleek dat er toch een ander nummer gekoppeld was aan de simkaart, m.a.w. er is geen nummerbehoud. Na veelvuldig contact met zowel Belsimpel als Vodafone (telefonisch zowel als met een mederwerker in een filiaal) gaven beide partijen toe dat er inderdaad een fout was gemaakt. Hierbij was het echter wel zo dat Vodafone Belsimpel beschuldigde en v.v. Uiteindelijk is na meer dan een half jaar dit probleem nog steeds niet opgelost.

Het komt er dus op neer dat ik vast zit aan een twee-jarig abbonement, wat mij ca. € 1100,- euro zou kosten, waar ik helemaal niets aan heb omdat ik wegens zakelijke redenen mijn nummer moet behouden (Ik heb nu naast dit abbonement dus ook een abbonement bij KPN lopen waarbij nummerbehoud wel gewoon werkt)

H. Spanbroek
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Spanbroek,

Ik begrijp je ongenoegen en frustratie.
Maar dit Forum is niet bedoeld voor individuele klachten. En ook niet voor zaken waarbij inzage en wijziging van klantgegevens noodzakelijk is.
Daar is dit Forum niet voor opgezet. En niet voor bedoeld.
Dit Forum is een community voor en door Vodafone klanten.

Een Moderator zal dit topic afsluiten en jou verwijzen naar een andere mogelijkheid om je klacht te uiten. Bijvoorbeeld via een klachtenbrief of een online feedback-formulier.
Moderators zijn hier op dit Forum ter ondersteuning. En niet om individuele klachten op te lossen.
Als jij zes maanden geleden al een pittige klachtenbrief aan de Afdeling Klachten-afhandeling had geschreven. Dan zou deze kwestie al lang al naar tevredenheid geregeld zijn.


Succes !

Netwerker
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Spanbroek

Het bericht van @Netwerker klopt helemaal. Wij kunnen je in dit geval helaas niet helpen via het forum. Neem contact op met onze klantenservice voor specifieke klachten. Mijn collega's kunnen je gegevens er dan bij pakken en voor je nakijken wat er is misgegaan.
Daantje12345

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ex-klant heb ik genoeg ervaring met Vodafone om te weten dat je bij problemen naar een oplossing kunt fluiten. Snapt Vodafone niet dat mensen pas hun ongenoegen op een forum plaatsen als ze met de klantenservice niet verder komen? En wat een onzin: als je een pittige klachtenbrief had geschreven........ Komt neer op: eigen schuld dat het fout gaat, je klaagt te weinig. Als dat klagen nou nog zin had, nee, er is maar een ding dat bij Vodafone zin heeft en dat is zo snel mogelijk daar weg gaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic