Top25

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone levert Iphone 5S niet

In Juni heb ik voor mijn vrouw die ernstig ziek is geworden een abonnement besteld met een Iphone 5S. Na een aantal weken niks ontvangen te hebben, heb ik contact opgenmen met de servicedesk van Vodafone. Deze geeft aan dat er een probleem is met de order (zit vast in het systeem?) maar dat het probleem in vijf dagen opgelost is.
Vijf dagen later weer de service esk gebeld nu wordt gemeld dat er een probleem is met de logistieke partner (Dynalogic). Zij hebben deze gebeld en het probleem zal nu echt opgelost zijn. Weer vijf dagen later geen toestel en weer contact met de servicedesk.
De servicedesk geeft vervolgens aan dat zij er echt niks aan kunnen doen en dat het probleem geheel veroorzaakt wordt door Dynalogic. De servicedesk uitgelegd dat ik een contract met hun heb afgesloten en dat ik het vervelend vindt dat zij problemen hebben met een onderleverancier maar dat het hun verantwoordelijkheid blijft. Vervolgens heeft de servicedesk mij het directe nummer gegeven van Dynalogic. Dynalogic geeft aan dat zij een IT probleem hebben met mijn order en dat zij geen zicht hebben op een oplossing. Volgens hun kan ik de order het beste annuleren. Vervolgens de servicedesk gebeld en deze geeft ook aan dat ik de order het best kan annuleren anders zou ik mogelijk zeer lang moeten wachten.
Voor mij is het annuleren zeer vervelend want het nummer is al omgezet (wel een tijdelijke sim gekregen van Vodafone) daar ik mijn nummer zou kwijtraken. Hiernaast zou ik niet meer gebruik kunnen maken van de aanbieding. Het vreemde is dat het toestel gewoon op voorraad is maar Vodafone zegt dat mijn order gekoppeld is aan één specifiek toestel. Zij willen niet meewerken aan een alternatieve oplossing zoals een leentoestel of de procedure starten voor bij een verloren verzending terwijl mijn situatie behoorlijk schrijnend is met mijn vrouw in het ziekenhuis.
Al met al zwaar gefrusteerd mede doordat ik ook een formele klacht gestart waarbij Vodafone niet reageerd terwijl de gestelde tien werkdagen verlopen zijn.
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Top25,

Welkom op het Vodafone Forum.

Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg vervelend is! Ik weet niet met welke gedachte je dit bericht hebt geplaatst, echter kunnen we je klacht via het Forum niet oppakken. Het Forum is bedoeld voor en door gebruikers. Via het Forum is het niet mogelijk om je gegevens na te kijken, kijk voor meer informatie hierover in dit topic. Lees anders ook even de huisregels van ons Forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic