Daantje12345

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone laat betalen voor niet geleverde diensten

Ik heb mijn abo opgezegd per eind mei. Vodafone kreeg dat niet geregeld, hoewel ik op tijd was en maakte er 10 juni van. Nu krijg ik een rekening voor de hele maand juni, terwijl ik maar 10 dagen min of meer gebruik van mijn abonnement heb kunnen maken, meestal heb ik bij Vodafone geen bereik gehad. Ik heb dan ook twee jaar betaald om nauwelijks iets terug te krijgen.
 
Dat Vodafone mij, nu ik mijn abonnement heb beëindigd, nog voor de laatste keer wil bedonderen, dat vind ik wel heel erg laag. 
 
Dat berichtje waarin gezegd wordt dat ze hopen mij gauw weer als klant te kunnen begroeten, stop dat maar ergens waar de zon niet schijnt. 
 
Nog een keer klant bij Vodafone, nee, nooit van mijn leven!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @Daantje12345

Ik weet natuurlijk niet waarom het niet op eind mei kon. Ik vermoed dat dat met een maand opzegtermijn te maken heeft.
Vodafone brengt altijd vooraf de hele maand in rekening omdat mensen altijd op het laatste moment nog kunnen beslissen dat ze niet willen beëindigen. Hierna wordt een eindfactuur opgemaakt en worden de teveel betaalde kosten teruggestort op je rekening.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @Daantje12345

Ik weet natuurlijk niet waarom het niet op eind mei kon. Ik vermoed dat dat met een maand opzegtermijn te maken heeft.
Vodafone brengt altijd vooraf de hele maand in rekening omdat mensen altijd op het laatste moment nog kunnen beslissen dat ze niet willen beëindigen. Hierna wordt een eindfactuur opgemaakt en worden de teveel betaalde kosten teruggestort op je rekening.
Daantje12345
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als u goed leest ziet u dat ik OP TIJD heb opgezegd, daar ligt het dus niet aan. En iets berekenen wat niet geleverd gaat worden is niet correct. Ik heb ook heel duidelijk gemaakt dat ik meer dan genoeg problemen heb gehad met Vodafone en dat ik nooit meer een abonnement of pre-pay of wat dan ook van Vodafone zal nemen. Verder vraag ik me af of Vodafone kan bepalen of een vraag voldoende is beantwoord. Ik ben met dit antwoord helemaal niet tevreden en voor mij is het dan ook helemaal niet opgelost.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Daantje12345

In principe kan iedereen op de opgelost knop klikken. Ik weet dus niet of wij dit hebben gedaan of wellicht iemand anders. Ik denk trouwens dat het handig is dat je even je rekening laat nakijken door onze klantenservice. Als al ruim van tevoren bekend is dat je abonnement op 10 juni zal stoppen dan zou je ook maar een rekening moeten krijgen tot 10 juni. Als je toch een rekening krijgt voor de hele maand dan wordt het bedrag dat je teveel hebt betaald op je eindafrekening verrekend. Het teveel betaalde bedrag krijg je dan gewoon teruggestort op je rekening.

Verder zeg je dat je jouw abonnement op tijd hebt opgezegd. Wanneer heb je opgezegd en wanneer liep je contract af?
arnold1956

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het zijn oplichters eerste klas. Ik moet betalen voor 2 06 nummers, terwijl ik er maar 1 heb.
Daantje12345
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De opzegging heb ik niet direct bij de hand. Wel een mail van nieuwe provider van 25 april waarin gevraagd wordt een afspraak te maken voor bezorgen van de nieuwe simkaart. Bij afsluiten van het contract heb ik gelijk het oude opgezegd, dus voor 25 april. Contract liep tot 29 mei. Een maand opzegtermijn. Dat is dus op tijd.
Hoop dat het nu duidelijk is.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Indien je een vraag hebt over de opzegdatum raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice. Om terug te komen op je vraag over de extra kosten; zoals mijn collega al heeft aangegeven worden deze achteraf verrekend. Je betaalt dus niets extra's of te veel. Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic