davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone kon mijn rekening van 0 euro niet incaseren ???

Ik kreeg zonet een sms van vodafone dat jullie een betaling van €0 euro niet van mij hebben ontvangen ??? Euh ik ben al meer dan 15 jaar klant bij jullie en al die tijd hebben jullie een incasso machtiging gehad bovendien staat er voldoende geld op de rekening waar je meerdere nieuwe autos van kan kopen dus wat is het probleem?

Als ik op de link klik in het sms naar een vodafone zakelijk website word er ook een 026 nummer aangeboden dat ik kan bellen als ik dat bel zegt een stem dat het nummer niet bestaat. Als ik 1201 bel moet ik 45ct betalen en een simpel email adres kan ik niet vinden op jullie website en op de chat is niemand beschikbaar dus dan maar hier.

Oh en bij online rekeningen staat dat er een rekening op 15-9 geincasseerd gaat worden. Ik snap het niet meer wat is nu de bedoeling van dat email? Want ik wil best 0 euro overmaken. Wazig gedoe zeg.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

E-mail kun je gewoon verwijderen / deleten. En dat geldt ook voor het sms-bericht dat je hebt ontvangen. Kijk volgende week op je (digitale) bankafschrift of Vodafone het verschuldigde faktuurbedrag heeft afgeschreven.
En ga die dingen doen die je leuk vindt. En waar je gelukkig van wordt.

No worries

Succes!


Netwerker

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

E-mail kun je gewoon verwijderen / deleten. En dat geldt ook voor het sms-bericht dat je hebt ontvangen. Kijk volgende week op je (digitale) bankafschrift of Vodafone het verschuldigde faktuurbedrag heeft afgeschreven.
En ga die dingen doen die je leuk vindt. En waar je gelukkig van wordt.

No worries

Succes!


Netwerker
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt netwerker,

Sorry voor mijn ietwat paniek reactie maar ik houd niet van open staande rekeningen daarom wil ik meteen actie kunnen ondernemen. Ik heb geen zin dat opeens m'n phone niet meer werkt door een of ander geintje misschien wel door een derde gepleegd enfin bedankt voor je geruststelling. Ik ga nu maar je raad opvolgen en een koele pint opentrekken.

Bye!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic