Serg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone komt afspraken niet na en medewerks

Hallo,

Ruim een maand geleden werd ik door de verkoop afdeling gebeld omdat mijn abonnement te verlengen.
Ik kreeg de volgende aanbieding;
Een 2 jarige RED abonnement voor 48,- Euro per maand inclusief 6GB internet op 4G netwerk, onbeperkt bellen en smsen, een gratis Samsung S-5 toestel en een gratis tablet van Samsung.
Ik vond dit een goede aanbieding en was ermee akkoord gegaan.
Alles werd op band opgenomen en mijn toestel zou binnen 5 dagen arriveren. Na 5 dagen was er nog steeds niets en ik belde met de klantenservice na ruim 1,5 uur en met 6 div. collega's gesproken te hebben kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn, deze zei sorry het duurt ongeveer 7 werkdagen, dus even afwachten. Uw collega nam voor de zekerheid het contract door en zei hele andere tarieven en voorwaarden zoals Red abonnent ment zal 50,- Euro per maand kosten 2GB internet, 3G netwerk en 99,- Euro bijbetalen voor het toestel. Ik zei dat kan niet zo is dat niet afgesproken en alles wat ik met uw collega heb afgesproken t.b.v. mijn verlenging/nieuw contract, staat ook opgenomen op jullie band, ze zou het navragen bij een andere afdeling en ik zou binnen 2 uur teruggebeld worden de volgende dag werd ik nog steeds niet teruggebeld en wederom zat ik dit maal bijna een halve dag aan de lijn en had letterlijk 10 collega's gesproken, een laatste collega zei; mij sorry maar dat abonnement wat u aangeboden heeft gekregen is niet geldig want mijn collega heeft een fout gemaakt dat mag niet voor dat tarief t.w. abonnement Red 6GB internet, 4G netwerk, onbeperkt bellen, een gratis toestel en tablet. Dit kunnen we helaas niet toestaan. Ik zei nou dat moeten jullie wel want alles is op een band door jullie collega opgenomen en dat is rechtsgeldig. Hierna vroeg ik een manager te spreken, deze mochten zij nooit lastig vallen hierover werd mij verteld en plotseling werd de verbinding verbroken. Weer teruggebeld na tig keer mijn verhaal opnieuw verteld werd ik als het ware zelfs onbeschoft behandeld en uitgelachen en van de ene collega naar de andere doorverbonden.
Uiteindelijk werd ik enkele dagen later teruggebeld, men ging akkoord met de bandopname en het toestel zou de volgende dag afgeleverd worden. Dit is ook verkeerd gegaan ik had duidelijk een andere afleveradres gegeven maar moest halsoverkop de volgende dag weer naar Amsterdam reizen omdat hier geen rekening mee was gehouden.
Nadat ik het toestel ontvangen had, ging ik na een week naar een Vodafone winkel bij mij in de buurt omdat mijn internet te traag was en om navraag te doen over mijn contract, in de winkel werd mij verteld u heeft een Red Abonnement met maar 2GB internet, ik zei dat is onmogelijk en vertelde het hele verhaal.
Ik werd geadviseerd om de klantenservice te bellen wat ik bij thuiskomst ook gelijk deed, weer uren aan de telefoon gehangen van de ene afdeling naar de andere. Er werd mij medegedeeld dat het een foutje was van een collega, die had een verkeerde vinkje in geklikt, t.w. 2GB internet, 3G netwerk i.p.v. 6GB en 4G netwerk. Hij beloofde dat het binnen 2 uur veranderd zou worden. Nou 8 uur verder en er was niks veranderd. De volgende dag gebeld, weer uren aan de lijn div. afdelingen en medewerker gesproken en uiteindelijk werd er doodleuk verteld, Sorry meneer, maar u heeft een RED 2GB op een 3G netwerk abonnement, deze kunnen wij niet zomaar wijzigen u moet uw toestel terugsturen en wij moeten dan een nieuw contract voor u maken met een nieuw toestel en weer begon alles van te voren, het zou 6 werkdagen duren. Ik vroeg om een bevestiging van het gesprek per mail omdat ik diverse verhalen te horen kreeg en niemand van de medewerkers vertrouwde over hetgeen men beloofde, deze zou ik binnen 2 uur ontvangen, heb dus tot op heden geen enkele bevestiging ontvangen.
Ik heb het toestel gelijk via de Vodafone winkel retour verzonden en wij zijn nu ruim 3 weken later en nog steeds geen brief, bevestiging of een nieuw abonnement/toestel, bijna dagelijks gebeld en krijg maar niets te horen alleen we zijn druk bezig met verwerken.
Ik zit nu kosten te betalen voor een verzekering die ik niet gebruik voor een toestel die reeds ingeleverd is en ik voel mij gewoon in de maling genomen door Vodafone! Jullie nemen de klanten gewoon in de maling en liegen erop los. Iedere medewerker heeft een eigen verhaal en antwoord en enkele zijn tevens zeer onbeschoft en klantonvriendelijk, het is organisatorisch een zootje bij jullie!
Wat ik graag wil is dat jullie het badje terug luisteren en jullie afspraken nakomen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Serg,

Dat is een flink verhaal. Ik begrijp je frustratie, er is zo te lezen inderdaad een hoop misgegaan. Het Forum is echter bedoeld voor het delen van informatie tussen gebruikers. Voor individuele problemen waarbij gegevens nodig zijn verwijzen we je, hoe vervelend dit misschien ook is, opnieuw naar onze klantenservice. Dit melden we ook in onze huisregels.

Je kunt het beste de huisregels doornemen voor het plaatsen van nieuwe berichten. Dan voorkom je dat je mogelijk niet geholpen kan worden. Ik zal dit topic sluiten.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Serg,

Dat is een flink verhaal. Ik begrijp je frustratie, er is zo te lezen inderdaad een hoop misgegaan. Het Forum is echter bedoeld voor het delen van informatie tussen gebruikers. Voor individuele problemen waarbij gegevens nodig zijn verwijzen we je, hoe vervelend dit misschien ook is, opnieuw naar onze klantenservice. Dit melden we ook in onze huisregels.

Je kunt het beste de huisregels doornemen voor het plaatsen van nieuwe berichten. Dan voorkom je dat je mogelijk niet geholpen kan worden. Ik zal dit topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic