HA

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone (klantenvservice) kent blijkbaar haar zakelijke klanten niet !

Ik heb het volgende situatie :

Ik heb van mijn werkgever een zakelijk Vodafone splitbilling abonnement, simpelweg per maand betaalt je werkgever tot een bepaald bedrag en alles daarboven krijg ik een rekening voor. Voor splitbilling heb ik ooit een formulier moeten invullen en opsturen naar Vodafone. Ik heb al bijna 9 jaar dit telefoonnummer in mijn bezit.
Nu heb ik onlangs een Iphone 5 aangeschaft aangeschaft om mijn zakelijk Vodafone nummer in te gebruiken, hierin gaat een nano simcard en ik hem momenteel een normaal (groot) simcard. Via mijn werkgever heb ik een nano simcard aangevraagd en ontvangen en dan moet je zelf de klanteservice bellen om de oude simcard te deactiveren en je nieuwe nano simcard te activeren. Verschillende collega's zijn mij voorgegaan en dit zou moeten werken.
Afgelopen zaterdag heb ik de klantenservice gebeld om mijn oude simcard te deactiveren en de nieuwe nano simcard te activeren. Helaas is dit geen succes geworden. Na mijn huidige telnummer te noemen en een aantal naw gegevens van mijn werkgever op te noemen vertelde de mevrouw van de klantenservice vertelde mij ik de postcode van mijn werkgever niet goed had en dat dit nummer op andermans naam stond, ik was niet de persoon van wie dit telefoonnummer is volgens haar systeem. Ik werd doorverwezen naar mijn werkgever of naar mijnvodafone.nl zakelijk om het daar maar te proberen. Ik heb op mijnvodafone.nl ingelogd maar kon daar niet terug vinden waar je dit kon doen. Als ik inlog op mijnvodafone.nl zakelijk zie ik wel degelijk mijn naw gegevens staan. Daarnaast belde ik met mijn zakleijk Vodafone nummer en heb ik ze ooit een splitbilling formulier toegestuurd. Ik heb nog gevraagd of er dan misschien een ander nummer aan mijn naam hing, maar ze kon mijn naam niet terug vinden in haar systeem en daarmee houdt het ook op qua service. Hoe kan dit? Hebben ze binnen Vodafone allemaal eilandjes met aparte systemen die geen gegevens met elkaar uitwisselen? Wie herkent dit?
Ik zal het maar via mijn werkgever maar spelen, ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi HA,

Als het abonnement een zakelijk nummer is en als dit abonnement op naam staat van je werkgever dan is dat de naam die wij in ons systeem zien. Heb je ook zelf toegang tot jouw My Vodafone zakelijk account en kun je daarin ook jouw facturen bekijken? Als dat niet het geval is dan is je werkgever de eigenaar van het nummer en dan is diegene ook verantwoordelijk voor het activeren van je simkaart.

Waarschijnlijk heb je voor jouw nummer een My Vodafone Zakelijk account en een My Vodafone privé account en ik denk dat je in je privé My Vodafone account wel jouw eigen gegevens ziet. In het zakelijke account staan echter de gegevens van je werkgever en aan die gegevens moeten wij ons houden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic