Geen behoefte aan een antwoord van VODAFONE, laat de klant bij deze weten hoe verschrikkelijk VODAFONE omgaat met zijn klanten.
Ik ben een zeer boze klant met (kvk nummer). Twee telefoonnummer had ik eerst op een prepaid kaart, beide nummer had ik zojuist aangeschaft. In België en Frankrijk was ik niet bereikbaar voor mijn klanten. Dat moest ik vernemen in SMSJES die ik ontving. Op de terugweg naar VODAFONE Breda, simkaarten omgeruild, weer de grens van België over, diverse netwerken en verschillende toestellen getest, telefonisch niet bereikbaar. Ik heb UREN aan de telefoon gehangen vanuit Frankrijk, 30 verschillende medewerkers aan de lijn gehad. Tientallen keren het probleem opnieuw moeten uitleggen waar ik witheet van werd!!!!!!!!!!!!!!! Onzin verhalen dat het aan mijn toestel lag. Bij de medewerker VODAFONE aangegeven dat men beter bij de EFTELING kon gaan werken, daar geloof men in onzin en sprookjes.
Daarna één nummer overgezet naar een abonnement (dacht, wellicht is het probleem over)… wel bereikbaar in het buitenland maar in Antwerpen kan ik voor 99% geen 03 nummers bellen. DEZE OPROEP IS NIET TOEGESTAAN. Sinds ik het abonnement heb, is het probleem aanwezig. Later ben ik toch WEER gaan bellen met VODAFONE.
Het hele circus begint weer, TIENTALLEN KEREN GEBELD MET DE KLANTENSERVICE, TIENTALLEN KEREN VOORBEELDEN GEGEVEN. Het gezeik bij VODAFONE stopt NIET. Mijn abonnement loopt af april 2020, ben blij als ik bij het rot bedrijf weg ben die zijn eigen NETWERK PROBLEMEN NIET KAN OPLOSSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In april 2020 is het 2 jaar dat ik het probleem heb. Om het probleem op te lossen heb ik een lange tijd gebruik moeten maken van prepaid kaarten in België wat mij VEEL GELD gekost heeft terwijl ik recht heb op vrij bellen in Europa!!!!! Nu heb ik bij ******** een abonnement voor 18 euro per maand moeten afsluiten om zonder problemen 03 nummers te kunnen bellen.
VODAFONE? Je kan beter zeggen ‘welkom bij telecom in wonderland, onderdeel van de Efteling’. Tientallen keren bij de klantenservice, meneer we gaan het probleem zeker voor u oplossen… de geloofwaardigheid bij dit bedrijf die zich zelf hoog inschat is ver te zoeken.
Als je in sprookjes blijft geloven kan je beter een abonnement afsluiten bij de EFTELING, daar heb je meer plezier van je abonnement dan van je bel-contract bij VODAFONE.
Er heeft nog nooit een medewerker gebeld ; meneer het probleem is opgelost. Hulde aan een waardeloos bedrijf van April 2018 tot April 2020. Ik heb in die twee jaar tijd 80 euro korting ontvangen omdat ik zelf door bleef drammen aan de telefoon, want in werkelijkheid ben ik VEEL MEER GELD KWIJT met al die prepaid kaarten in België. Daarom een abbo afgesloten bij *********** Vodafone is NOOIT met een coulance regeling gekomen in die twee jaar tijd. Ze laten je gewoon in de koude staan. En daar ben je trouwe klant voor, ofwel binnenkort nooit meer.
Bij het laatste gesprek durfde een medewerker te zeggen; wij moeten eerst het probleem vinden, voordat wij u elke maand korting kunnen geven op het abonnement. Vodafone heeft tot heden het probleem niet kunnen oplossen en men sluit dan de CASE en de klant blijft met de shit ellende achter.
Gezien de netwerk problemen die vodafone tot heden niet heeft kunnen oplossen, adviseer ik bedrijven en wie in het buitenland bereikbaar moet zijn, neem bij VODAFONE geen abonnement of prepaid kaart.
Wat mij betreft is VODAFONE het slechte telecombedrijf van Nederland.
Medewerkers van VODAFONE hoeven hier niet te reageren op dit bericht, jullie maken je zelf alleen maar belachelijker.
Ik ben erg boos dat ik twee jaar lang aan het lijntje blijf hangen bij dit rot bedrijf. Medewerkers die tijdens de laatste gesprekken durven te zeggen 'we gaan het probleem snel oplossen hoor’, heb aangegeven: voor april 2020 gaan jullie ‘opeens’ het probleem nog oplossen (en dan doe ik even mijn verhaal...) vervolgens is het stil aan de andere kant van de lijn en weet de medewerker van Vodafone niets meer te zeggen dan mij gelijk te geven, want jullie gaan het probleem niet en nooit oplossen op het laatste moment. Het ligt niet aan u, de medewerker maar wel aan het rot bedrijf die fouten in hun netwerk niet kunnen vinden. En ik ben echt niet de enige klant die dit probleem heeft met bellen.
En nog geen twee weken later is de zaak gesloten (vandaag 13-2-2020) ; want men moet WEER voorbeelden hebben. Dat vroeg men het hele jaar door en meerdere malen en ik heb tientallen keren voorbeelden gegeven en de case werd elke keer gesloten. Nu ben ik het zak, zoek het uit met jullie ellendige bedrijf.
Medewerkers van VODAFONE die dit lezen, jullie moeten je rot schamen om voor zo’n achterlijk bedrijf te werken en de ellende voor je kiezen te krijgen van boze klanten. Zoek een andere baan waar je eerlijk kan zijn tegen de klant ‘we hebben hier problemen die niet op te lossen zijn intern’. Tjah dan ben je goed bezig.
En wat ga ik in april 2020 doen? Een abonnement bij de Efteling afsluiten, want ik sprookjes geloof ik zeker. Hoop dat VODAFONE dan ook aanwezig is 🙂