IrelandHans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone in meerdere landen

Goedemiddag,

Kort mijn situatie.

Ik ben op dit moment klant bij telfort in NL, maar ik woon in Ierland. Dit omdat ik mijn abonnement al had lopen op het moment dat ik (voor werk) naar het buitenland ging.

Mijn abonnement loopt af in Februari en ik zou graag mijn Nederlandse nummer behouden. Ik ben zelf ook nog regelmatig in NL maar het grootste gedeelte in Ierland. Na 10 maanden (januari 2016) zal ik terugkeren naar Nedeland.

Ik vraag me dus af of het mogelijk is een abonnement bij julllie af te sluiten die zowel in Nederland als Ierland normale tarieven rekent, natuurlijk ben ik bereid om daar extra voor te betalen maar ik denk dat het mogelijk is omdat ik hier ook overal Vodafone zie.

Mocht dit helaas niet kunnen, kan (u) iemand mij dan aangeven wat de beste mogelijkheid zou zijn?

Alvast hartelijk dank!

Hans Monfils
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Hans Monfils,

Indien je in Nederland en Ierland en andere Vodafone Voordeellanden goedkoop wilt kunnen bellen, sms-en en mobiel internetten. Dan is mijns inziens het Vodafone RED PLUS abonnement de meest geschikte optie voor jou. Dit is een behoorlijk duur abonnement voor wat betreft maandelijkse abonnementskosten.

Maar dan kun je je bel-tegoed, sms-tegoed en data-tegoed in beide landen probleemloos gebruiken, alsof je in Nederland bent. Met andere woorden: heel weinig verbruikskosten (uitzondering zijn natuurlijk de kosten voor het bellen naar nummers met een bijzonder tarief, zoals de Nederlandse 0906-erotieknummers)

Je betaalt dan €85,00 per maand aan dit abonnement. Behoorlijk prijzig. Maar het feit dat je geen niet of nauwelijks verbruikskosten zult hebben, maakt dit abonnement voor jou (als globetrotter) reuze interessant.

Je kunt dit abonnement vanaf Januari 2015 aanvragen. Vodafone regelt dan de opzegging bij jouw huidige Nederlandse telecom-provider en nummer-overzetting. Dus indien je dat bij je aanvraag hebt vermeld.

Weblink voor meer info over het RED PLUS abonnement: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red-plus.shtml

Ben je een zakelijke klant, dan heeft Vodafone andere aantrekkelijke abonnementen, met een tariefplan zoals eerder omschreven. Relatief hoge maandelijkse abonnementskosten. En nauwelijks verbruikskosten.

Succes ! Ook in de Republic of Ireland !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic