Cynt76

Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone iPhone app

Sinds de nieuwe manier van inloggen (met emailadres) en de update van de iPhone app kan ik niet meer inloggen bij de app. Wel op internet.
Wat gaat er fout? Of is er een fout geslopen in de app?
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zodat alle gegevens gewist worden van de app?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Cynt76

Aangezien je op het forum hebt gepost neem ik aan dat je het ook wel even laat weten als de oplossing van een mede-forumgebruiker het oplost. Wil je dat hier even laten weten? Dan hebben andere forumgebruikers ook iets aan jouw bericht. 😄
Cynt76
topicstarter
Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas nog niets wat geholpen heeft. Volgend de (telefonische) klantenservice is het een fout in de app. Bekende storing, die nog niet verholpen is.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Is er en case aangemaakt? Of wordt je op de hoogte hiervan gehouden? In ieder geval bedankt voor je berichtje terug.

We horen graag van je terug mochten de problemen zijn opgelost.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Cynt76heb je misschien al een update voor ons?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Helaas hebben we niets meer van je gehoord @Cynt76. Ik heb het topic daarom dan ook gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic