FransisBosch

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone houdt zich niet aan afspraken, blijft onterecht incasseren en houdt teveel betaalde geld

Beste mensen van Vodafone,
Ik voel me als trouwe abonnee en betaler van Vodafone ontzettend slecht behandeld en bel;azerd. Al vanaf maart dit jaar ben ik bezig met de financiële afhandeling van het omzetten van mijn abonnement. Ik krijg inmiddels 292 euro van Vodafone heb heel veel uren gebeld en in de wacht gestaan, er zijn veel beloftes gedaan door Vodafone die niet zijn nagekomen en ik ben het spuugzat. Ik heb wel iets beters te doen! Naast dat ik het spuugzat ben, ben ik ook wanhopig. Hieronder een samenvatting van hoe het ging. Ik heb alle telefoontjes en afspraken steeds in mijn digitale agenda bijgehouden:
Ik voel me als trouwe abonnee en betaler van Vodafone ontzettend slecht behandeld en bel;azerd. Al vanaf maart dit jaar ben ik bezig met de financiële afhandeling van het omzetten van mijn abonnement. Ik krijg inmiddels 292 euro van Vodafone heb heel veel uren gebeld en in de wacht gestaan, er zijn veel beloftes gedaan door Vodafone die niet zijn nagekomen en ik ben het spuugzat. Ik heb wel iets beters te doen! Naast dat ik het spuugzat ben, ben ik ook wanhopig. Hieronder een samenvatting van hoe het ging. Ik heb alle telefoontjes en afspraken steeds in mijn digitale agenda bijgehouden:
- 23 maart 2017 gebeld en afspraken gemaakt over nieuwe abonnement: zou op 27 maart ingaan a 21.54 incl. BTW per maand.
- 21 september gebeld om aan te geven dat ik nog steeds 60-62 eu per maand betaald voor mijn abonnement
- Ze bellen morgen 22 september terug – niet terug gebeld!
- Ik had per 1 mei al een verlaging moeten hebben naar 21.54 incl. BTW, dat is niet gebeurd, ik betaal nog steeds ongeveer 62 euro per maand. In maart 2017 heb ik dit al geregeld, maar de medewerker heeft het niet doorgevoerd.
- Ik denk aldus dat ik 40.64 X 5 = 202.23 terug moet hebben X 6 = 242.76
- 25 september weer gebeld, excuses van VF, wordt uitgezocht en opgelost
- 26 september weer gebeld: excuses van VF, wordt uitgezocht en opgelost
- 27 september gaat Jochem vanuit verkoop contact opnemen om het op lossen (Rachid van zakelijk gesproken). Er wordt me een kadootje voor de excuses opgestuurd (power bank). Power bank ontvangen (wilde ik helemaal niet, wat moet ik ermee!!!!) maar probleem niet opgelost.
- 3 en 4 oktober gebeld door klantenservice/verkoopafdeling dan wordt er opgehangen. Ik bel weer, in de wacht, dan wordt er weer opgehangen. Zelf teruggebeld en 44 minuten in de wacht gestaan. Geduld op, opgehangen, opnieuw gebeld en een andere medewerkster gesproken, die zegt notabene dat mijn abonnement per 1 juli is afgelopen en dat ze me een nieuw aanbod wilden doen en dat deze afdeling helemaal niet bezig kan met het oplossen van het probleem rond mijn abonnement.
- Er wordt me aangeraden contact op te nemen met 1201. Gedaan, dame (Amber Austin) gesproken. Ze stuurt een email naar mij. Zij gaat het regelen dat de incasso van 08 oktober niet plaatsvind en dat er een bedrag terugbetaald (denk ongeveer 250 euro terugbetaald wordt) wordt. Moet het ook kunnen zien op my Vodafone bij speciale nota’s
- 01-11-2017 Met Rodney gesproken, hij biedt ook weer zijn excuses aan en zegt dat hij het met Amber Austin gaat oplossen. Ik heb gezegd dat wanneer ik niet voor 15 november het geld op mijn rekening heb en alles goed geregeld is, ik mijn abonnement opzeg en naar Radar stap en acties op Juridisch vlak ga ondernemen.
- 09-11-2017 Weer gebeld, er is niets gedaan. Krijg Rodney aan de telefoon, die zich het gesprek wel herinnerd. Hij zegt dat er een actie is geweest. Er staat een creditering gepland van 292 euro zegt hij. Hij heeft dat nagekeken, het abonnement is aangepast naar 14.32 per maand, dit zou 6 november gedaan zijn. Hij zegt dat het 6 november is aangepast en dat een collega van een andere afdeling contact op per mail of telefoon.
- - 21/11 weer gebeld, er is nog steeds niets gebeurd. Er is ook geen contact met me opgenomen zoals Rodney op 09-11 had beloofd. Weer een aardig meisje aan de telefoon, gezegd dat ik voor 12.00 uur vanavond geld op mijn rekening wil hebben, een manager wil spreken of de directeur, dat ik al een bericht naar Radar (koude douche) hebt gestuurd en dat ik za waar ik kan ga raken. Ik ben het spuugzat. Kreeg een manager aan de telefoon, die is nog erger dan zijn collega’s; zegt dat ze er werk van gaan maken, doet geen beloftes en kan verder (zo zegt hij) niets voor me betekenen. Ik ben furieus dat ik al zo lang klant ben, zo behandeld wordt door deze grote organisatie waar kennelijk niemand iets te zeggen heeft en iedereen werkt om de aandeelhouders tevreden te stellen en zich achter “het systeem” verschuilt.
Hebben jullie een idee wat ik kan doen?? Ik weet het echt niet meer. Ik voel me machteloos. Gefrustreerde vrouw

Fransis Bosch

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
FransisBosch, welkom op het Vodafone Forum. Dit is inderdaad niet zoals het moet gaan, excuses hiervoor! Heb je hierover al een klacht ingediend via https://vodafone.nl/klacht? Dan kan dit in behandeling worden genomen. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken, het Forum is hier namelijk niet voor bedoeld. Zie ook de huisregels. Het topic zal dan ook binnenkort worden gesloten. Hopelijk kan je klacht alsnog naar tevredenheid worden opgelost via de link.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic