Ronaldos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone hoe is dit mogelijk ???

Op 13 januari 2013 heb ik mijn abonnement verlengd (bel + sms + web  € 47,50) en Ik heb daarbij galaxy note 2 genomen als een nieuwe toestel. Bij de gekozen abonnement moet men normaal 200 euro bijbetalen, maar aangezien dat ik een bestaande klant ben krijg ik in totaal 50 euro korting. Dus ik betaal voor de toestel met de gekozen abonnement €150 euro bij.
 
Vandaag heb ik vernomen dat collega van mij bij “coolblue” dezelfde vodafone abonnement hebben gekozen met dezelfde toestel en hij hoeft alleen maar 19 euro bij te betalen.  (http://www.smartphoneshop.nl/abonnement-kiezen/209418/samsung-galaxy-note-2.html?selector_brandId=21... )
 
Dus in principe tussen jullie en coolblue zit er €181 verschil, hoe is dit mogelijk??? Als een verschil van €50 dan heb ik geen probleem. Maar €181 euro is natuurlijk extreem verschil.
 
Mijn vraag is hoe kan dit? en wat gaan jullie hier aan doen?
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Ronaldus, welkom op het Vodafone forum. Coolblue is een derde partij en kunnen dus de prijzen van de toestellen zelf bepalen. Wij hebben hier geen invloed op.

Wij zijn enkel de provider van abonnement :8
Ronaldos
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maurice,
 
Dus jij wil zeggen dat een kleine winkel zoals coolblue met 3 vestigen in NL, is in staat om zo "slim in te kopen" dat de prijs van galaxy note 2 met 181 euro goedkoper te kunnen verkopen dan bij een mega gigant zoals vodafone?
 
Hebben jullie bij vodafone ook een officiële klacht afdeling? Zo ja bij wie kan ik dan mijn klacht brief versturen?
Want ik voel me gewoon bedonderd door vodafone en ik heb sterk het gevoel dat vodafone alles doet om nieuwe klanten te krijgen maar hun bestaande klant kunnen gewoon stikken...
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Je kunt hierover uiteraard een klacht indienen, ons postadres vind je op onze website. Het is alleen zo dat prijzen op het internet altijd enorm uiteen lopen. Soms is er ergens een andere deal. Dat zal altijd zo zijn denk ik.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic