LadyLiz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone herkent nummer niet.

Goedemiddag,
Ik heb een enige tijd geleden een prepaid simkaart besteld voor mijn dochter. (zo rond een half jaar geleden)
Echter werkt het nummer niet meer, kan niet meer gebeld worden en/of zelf bellen.
Ik heb de APN's handmatig ingevoerd en heb alles juist ingevuld, zoals bij onze andere 4 smartphones van vodafone.
Daarintegen ook al de automatische "Zoek netwerk operators" functie gedaan, daarin vindt hij vodafone als zowel KPN, maar zodra ik wil registreren op netwerk doet hij het niet. Met een foutmelding "kan niet registreren op netwerk"
Na het lezen van wat forums werd er aangeraden een my vodafone account aan te maken. Deze geeft aan dat het nummer niet van vodafone is, waardoor ik dus niet verder kan gaan met de registratie.
Wie kan mij daarin helpen?

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Allereerst welkom op het forum
Mag ik je wel vragen om het nummer te verwijderen. Hier worden namelijk geen privacy gevoelige gegevens gedeeld.
Het kan zijn dat het nummer niet meer werkt omdat er te lang geen gebruik van gemaakt is of te lang niet opgewaardeerd is etc. Het beste kun je hiervoor morgen vroeg contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen dit controleren. Zie ook www.Vodafone.nl/support/contact.
Vanuit hier kunnen wij jou niet verder helpen omdat wij niet in de systemen kunnen.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic