rahma

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone heeft zonder mijn toestemming.

Vodafone heeft zonder mijn toestemming mijn telefoonnummer met adres in de telefoongids laten opnemen. Door deze fout werd ik lastig gevallen, vervolgens heb ik een nieuwe nummer gekregen. Mij werd er ook beloofd dat mijn gegevens van de digitale telefoongids zou worden binnen 48 uur. Dit is na een week niet gebeurd. Weer gebeld met vodafone en daar krijg 2 verschillende verhalen te horen. Ik moest het volgende 080002011 nummer bellen en hier kon ik aangeven om het nummer te verwijderen, het nummer is niet eens in gebruik. Vervolgens weer gebeld met vodafone en nu kreeg te horen dat ik maar een feedbackformulier moest invullen wat inziens het probleem niet oplost want ondertussen staan mijn gegevens nog in telefoongids. Ik heb recht op bescherming van privacygegevens. Kort samengevat: Dit is geen service van door een fout van vodafone ben ik de dupe en ik mag het zelf gaan oplossen. Hoe klantvriendelijk is vodafone?
5 Reacties 5
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi @rahma

Wat vervelend dat je gegevens nog niet uit de gids gehaald zijn. Vodafone is zich ervan bewust dat dit een nare situatie kan opleveren voor sommige klanten. Via het forum kunnen we je hier helaas niet mee helpen. Ik raad je toch aan om even het feedbackformulier in te vullen dan komt je klacht meteen bij de juiste afdeling.

Excuses voor het ongemak in ieder geval 😞
rahma
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het feedbackformulier heeft niks opgeleverd dat mijn gegevens nu op 2 verschillende sites staand
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Rahma, vervelend dat dit nog steeds niet is opgelost. Op welke manier heb je hierover contact gehad met ons? We willen je absoluut niet van het kastje naar de muur sturen en al helemaal niet dat gevoel geven. Ik raad je aan om hierover even contact op te nemen met onze collega's via Facebook of Twitter. Zij kunnen voor je nakijken wat er al gedaan is en hoe we dit verder kunnen oplossen.
rahma
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gebeld, gemaild, via facebook en heb zelfs radar ingeschakeld. Er rest nog 1 ding en dat is de juridische procedure.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @rahma,

Dat is lastig. Ik neem aan dat je wel al een (inhoudelijke) reactie hebt ontvangen via Facebook? Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan ook via bijvoorbeeld Twitter of Facebook. Het Forum is bedoeld voor en door gebruikers. Via het Forum is het niet mogelijk om je gegevens na te kijken, kijk voor meer informatie hierover in dit topic. Lees anders ook even de huisregels van ons Forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic