Ik heb de nieuwe S20 (pre-order 5 maart) binnen, en probeerde de beloofde ear buds te regelen.
Maar op de site van Samsung wordt de EAN code van mijn toestel niet geaccepteerd. Samsung zegt: geen NL code, Vodafone zegt van wel en verbergt zich achter het feit dat dit "een actie van derden " is en Vodafone niets kan doen. Iets wat ik onmogelijk kon weten bij bestellen van de S20.
Beide geven niet toe.
Hoe krijg ik de beloofde ear buds?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het staat duidelijk op onze website vermeld en op de website van Samsung. Aangezien je online bestelt hebt, had je dit kunnen zien. Betreft het gesprek: daar kunnen wij niet over oordelen omdat we niet bij het gesprek aanwezig zijn geweest. Waar mensen werken worden helaas ook fouten gemaakt. Mijn excuses daarvoor.
Helaas kunnen wij niet regelen dat je de Buds krijgt omdat je niet het juiste product daarvoor hebt aangeschaft ondanks de toezegging/ informatie die mijn collega heeft gegeven.
Hoi @Rinievanbreugel
De regels van de actie zijn als volgt:
LET OP: je kunt alleen deelnemen als je een officieel Nederlands exemplaar bestelt, dus geen toestel dat van elders geïmporteerd werd.
Dit heb ik kunnen vinden op internet. Het kan me haast niet voorstellen dat Vodafone je een NIET Nederlands toestel toestuurt. Gaat er echt niet iets mis met de volgorde van opvragen en/of eventueel het invullen van de juiste codes. Het is wel waar wat Vodafone zegt, dit is een actie vanuit Samsung, je zal ook bij hun moeten vragen wat er aan de hand is. Het gaat allemaal buiten Vodafone om, ze maken er alleen reclame voor, dat je ze krijgt van Samsung. Maar een beetje service, zou je wel mogen verwachten. Ik zou als ik jou was toch nog eens bij Samsung informeren en kijk ook eens op hun Community / Forum of daar iets te vinden is. Vaak, als meer mensen er klachten over hebben, dan komt dat daar ook wel te staan.
Succes in ieder geval en hoop dat het je lukt om ze alsnog binnen te krijgen.
Ik heb foto van de verpakking met de code erop gemaild naar Samsung, en daar zeggen ze dit:
Snap ik! Het is dus ook even wennen ? Welk toestel had je voor de S20? Ik zie dat je geen deelnemende EAN-code hebt voor de promotie. Ik adviseer je om contact op te nemen met je verkoper. In de voorwaarden staat namelijk: Let op: vraag aan de verkoper om een toestel met deelnemende EAN-code. Sommige winkels verkopen uit het buitenland geïmporteerde producten in plaats van de officiële Nederlandse producten. Deze producten hebben een afwijkende EAN-code en komen niet in aanmerking voor deze Nederlandse promotie. ^Shameena
De actie isalleen voor de S20 Plus en Ultra. Bij de S20 geldt deze actie helaas niet. Welke variant heb je besteld @Rinievanbreugel?
Op de website van Samsung staan alleen de EAN codes voor de Plus en de Ultra.
Hoi @Rinievanbreugel, had je mijn reactie nog gezien?
Hi Steven.
Inmiddels weet ik meer, ik heb idd een 'gewone' s20.
Maar direct nadat ik deze online besteld had, heb ik met een medewerkster gebeld om bevestigd te krijgen dat die buds erbij waren.
Zij zei dat ik die later met behulp van barcode moest opvragen en bevestigde dat ik verder alles goed voor deze actie had…
Ik heb de S20 notabene gepakt vanwege die buds.
Vodafone zegt dat ze, ondanks telefonische toezegging niets kunnen doen
Het staat duidelijk op onze website vermeld en op de website van Samsung. Aangezien je online bestelt hebt, had je dit kunnen zien. Betreft het gesprek: daar kunnen wij niet over oordelen omdat we niet bij het gesprek aanwezig zijn geweest. Waar mensen werken worden helaas ook fouten gemaakt. Mijn excuses daarvoor.
Helaas kunnen wij niet regelen dat je de Buds krijgt omdat je niet het juiste product daarvoor hebt aangeschaft ondanks de toezegging/ informatie die mijn collega heeft gegeven.
Topic gesloten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.