prada000

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone friends&family link werkt niet

Ik heb een mail gekregen met actiecode voor friends&family, er staat 2 keer een link in vermeld, deze deed het de allereerste keer wel, en toen zag ik de prijzen met inderdaad wel 33% korting. toen ik daarna een week later op mijn gemak wilde kijken deed de link het niet. Hij laadde maar de helft van de pagina. Nu is het zelfs dat ik te zien krijg

Niet gevonden

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden.
Excuses voor het ongemak.
Alleen als ik zelf de friends&family pagina probeer te zoeken via jullie website kom ik andere prijzen tegen, niet de prijzen die je zou krijgen als je zo'n code hebt. Kunnen jullie mij vertellen waarom die link het niet doet in de mail? Hij staat er zelfs 2x in en allebei de keren doet hij het niet ook niet met een andere internetbrowser. De prijzen die ik nu namelijk zie zonder code of link liggen veel hoger dan met de actiecode. Ook heb ik geprobeerd dan maar een bestelling te plaatsen maar pas bij de allerlaatste stap moet je de code aangeven maar dan gaat er nog steeds geen korting verder af. Ik heb nog maar tot en met morgen, ik hoop dat ik snel een reactie krijg
4 Reacties 4
prada000
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu kreeg ik advies via de chat een nieuwe code aan te laten vragen. Maar diegene kan dit niet meer. Degene van de chat geeft aan dat er geen limiet op zit, maar hij krijgt het toch niet voor elkaar. geeft aan dat er geen actiecode gegenereerd kan worden.
Is dit dan ook de enige oplossing? Moet dit nu zo moeilijk allemaal?
prada000
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook zie ik ineens dat de voorwaarden veranderd lijken? Ik kan alleen nog terugvinden dat je als medewerker van vodafone of zakelijke klant codes kunt genereren,klopt dit? Mijn vriend kreeg namelijk als 'gewone' klant een sms in maart dat hij codes aan kon vragen, deze heeft hij tot 2x toe aangevraagd voor me, waarbij telkens de link niet werkt. Nu hij het nogmaals probeert komt hij telkens op een ander soort pagina uit dan toen, waar je alleen als zakelijke klant of medewerker dit kan doen. Dit klopt toch niet??
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @prada000 ,

Hoe jou vriend die codes maakt heb ik geen idee van?
Ik vermoed toch dat je bij hem moet zijn over hoe en wat.

Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@prada000

Het is inderdaad een vreemd verhaal. Normaal kunnen alleen Vodafone collega's je van een code voorzien. Kun je de link anders doorgeven in dit topic? Dan kan ik kijken of ik deze wel geopend krijg.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic