Ik heb een mail gekregen met actiecode voor friends&family, er staat 2 keer een link in vermeld, deze deed het de allereerste keer wel, en toen zag ik de prijzen met inderdaad wel 33% korting. toen ik daarna een week later op mijn gemak wilde kijken deed de link het niet. Hij laadde maar de helft van de pagina. Nu is het zelfs dat ik te zien krijg
Niet gevonden
De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden.
Excuses voor het ongemak.
Alleen als ik zelf de friends&family pagina probeer te zoeken via jullie website kom ik andere prijzen tegen, niet de prijzen die je zou krijgen als je zo'n code hebt. Kunnen jullie mij vertellen waarom die link het niet doet in de mail? Hij staat er zelfs 2x in en allebei de keren doet hij het niet ook niet met een andere internetbrowser. De prijzen die ik nu namelijk zie zonder code of link liggen veel hoger dan met de actiecode. Ook heb ik geprobeerd dan maar een bestelling te plaatsen maar pas bij de allerlaatste stap moet je de code aangeven maar dan gaat er nog steeds geen korting verder af. Ik heb nog maar tot en met morgen, ik hoop dat ik snel een reactie krijg