Drone99

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone enquete per sms kost mij geld?

Na een contact met de klantenservice (ben nota bene zelf gebeld door vodafone met de vraag voor verlenging) kreeg ik een sms om mee te doen met een enquete voor onderzoek naar klanttevredenheid over de klantenservice.

Hieraan heb ik per sms meegedaan, 6 sms'jes die mij achteraf 1,80 hebben gekost volgens de my Vodafone informatie.

In de uitnodiging werd er met geen woord gerept over sms kosten, je gaat er toch van uit dat een sms richting Vodafone en dan voor de enquete kostenloos zou zijn?

Het betreft een smart 500 abonnement, waarmee ik normaliter kan sm'en uit de bundel.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Drone99
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Heb contact gehad met de klantenservice via de chat. Werkt een stuk sneller natuurlijk.
De kosten hadden niet in rekening mogen gebracht worden. Dat is nu gecorrigeerd.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Drone99
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Corectie: Abo is Scherp L
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@scenic20 meedoen aan deze enquête is gratis. Ik vermoed dat de kosten ergens anders voor in rekening gebracht zijn.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om je huidige tegoeden eens te controleren (bekijk de status van je tegoeden, bloxen - verbruik details - analyseer details)
Hier kun je zien wat geld heeft gekost.
Drone99
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Heb contact gehad met de klantenservice via de chat. Werkt een stuk sneller natuurlijk.
De kosten hadden niet in rekening mogen gebracht worden. Dat is nu gecorrigeerd.

Drone99
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
00310000505 is het nummer waarvan de Vodafone enquete sms'en afkomstig waren.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Nemen we zo aan dat het probleem is opgelost :-)?
Drone99
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,

Ja mijn probleem is opgelost. Hopelijk geld dit ook voor andere mensen die dergelijke kosten hebben gehad ten onrechte.

Groeten
Anonymous
Niet van toepassing
Gelukkig, goed om te lezen dat het opgelost is
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic