NL_Luuk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone en ziggo ontkoppelen

Ik zou graag mijn vodafone en ziggo account willen ontkoppelen aangezien het ziggo account van mijn ouders is. 

Mijn ouders hadden al een ziggo account met een ander emailadres en krijgen ook alles binnen op dat emailadres. Echter om in te loggen dienen ze mijn vodafone accountgegevens te gebruiken en dit is niet gewenst. We willen apart kunnen inloggen, zij voor ziggo en ik voor vodafone.

Daarnaast neem ik aan dat ik alle voordelen wel blijf houden aangezien het wel nog steeds hetzelfde huishouden is.

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

@NL_Luuk Ook namens mij een warm welkom!

Meer dan logisch dat dit niet gewenst is. Ik heb zojuist het Mijn Ziggo account ontkoppeld van je e-mailadres. Je ouders kunnen zich met een eigen e-mailadres registreren voor Mijn Ziggo via deze pagina. Hiervoor hebben ze wel hun klantnummer nodig. Waar ze die vinden, vinden ze hier.

Mocht er nog wat zijn, geef vooral een gil.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @NL_Luuk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Voor het ontkoppelen kan iemand van Vodafone je helpen. Vanaf maandag is er weer iemand aanwezig en die kan dan gelijk aan de slag 😉. Als je bij je persoonlijke informatie alles hebt ingevuld dan weten ze gelijk wie je bent en kunnen ze aan de slag. 

Ja hoor, je blijft je VodafoneZiggo combinatie korting behouden omdat je op hetzelfde adres staat met jullie contracten. Daar zal verder niets aan veranderen. Zolang je adres gegevens maar hetzelfde zijn 😊. Veel plezier en een fijn weekend gewenst.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

@NL_Luuk Ook namens mij een warm welkom!

Meer dan logisch dat dit niet gewenst is. Ik heb zojuist het Mijn Ziggo account ontkoppeld van je e-mailadres. Je ouders kunnen zich met een eigen e-mailadres registreren voor Mijn Ziggo via deze pagina. Hiervoor hebben ze wel hun klantnummer nodig. Waar ze die vinden, vinden ze hier.

Mocht er nog wat zijn, geef vooral een gil.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic