lisasoetekouw

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone en ziggo ontkoppelen

Op dit moment is mijn Vodafone abonnement gekoppeld aan mijn ziggo account. Ik ben echter gaan samenwonen met mijn vriend en wil nu mijn vodafone abonnenement koppelen aan het ziggo abonnement op ons nieuwe adres dat nu op zijn naam staat.

Kunnen jullie mijn account ontkoppelen? Ik wil mijn huidige login voor Ziggo behouden. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @lisasoetekouw 

Ik neem het roer even van Vincent over. Bij deze heb ik je oude Mijn Ziggo account losgekoppeld. In My Vodafone kun je nu het account samenvoegen met het nieuwe Ziggo abonnement. Met het nieuwe Ziggo abonnement is nog geen Mijn Ziggo account geregistreerd. Je kunt in My Vodafone het account laten toevoegen en de inloggegevens van My Vodafone zullen dan ook de inloggegevens van Mijn Ziggo worden. 

De adreswijziging in My Vodafone is goed verwerkt en de gratis Extra's zijn al aangesloten (zowel bij Vodafone als Ziggo). Zoals Vincent al aangaf is de koppeling tussen beide accounts niet nodig voor het activeren van de Gratis Extra's. Dit werkt puur op basis van adresgegevens. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @lisasoetekouw 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Yep, dit zou normaal Cecilia voor je kunnen doen, maar die heeft vakantie. Daarom vraag ik even aan @Alex en/of @Vincent om je hiermee te helpen. Let op, morgen is het koningsdag dus het kan allemaal iets langer duren dan normaal. Maar ik heb ze genoemd, dus dan weten ze wel dat je hulp nodig hebt. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 93Posts
  • 29Oplossingen
  • 37Likes

Hi @lisasoetekouw, ook van mij een warm welkom. Fijn om te lezen dat @Energieboy je al goed op weg heeft geholpen. 

Doel je met het koppelen op de gratis extra's als je Vodafone en Ziggo combineert? In dat geval volstaat een verhuizing vanuit de My Vodafone omgeving naar je nieuwe adres. Binnen 2 werkdagen is de koppeling voor de voordelen gemaakt. 

Is dat niet het geval en doel je op de koppeling tussen de My Vodafone en Mijn Ziggo omgeving? Laat het me weten. 

lisasoetekouw
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Vincent,

 

dank voor je reactie! Mijn adres aanpassen in myvodafone heb ik een tijd geleden al gedaan, maar dat heeft niet geholpen. Ik wil dus inderdaad de koppeling tussen de twee omgevingen ongedaan maken, zodat ik kan koppelen aan het nieuwe abonnement. 

Ik hoor het graag!

 

groet, 

 

Lisa 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @lisasoetekouw 

Ik neem het roer even van Vincent over. Bij deze heb ik je oude Mijn Ziggo account losgekoppeld. In My Vodafone kun je nu het account samenvoegen met het nieuwe Ziggo abonnement. Met het nieuwe Ziggo abonnement is nog geen Mijn Ziggo account geregistreerd. Je kunt in My Vodafone het account laten toevoegen en de inloggegevens van My Vodafone zullen dan ook de inloggegevens van Mijn Ziggo worden. 

De adreswijziging in My Vodafone is goed verwerkt en de gratis Extra's zijn al aangesloten (zowel bij Vodafone als Ziggo). Zoals Vincent al aangaf is de koppeling tussen beide accounts niet nodig voor het activeren van de Gratis Extra's. Dit werkt puur op basis van adresgegevens. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic