Hi,
ik ben verhuisd van een studentenwoning naar een appartement. In de studentenwoning stond het Ziggo abonnement op mijn naam en was hieraan ook mijn vodafone abonnement gekoppeld. Dit abonnement is overgedragen aan een huisgenoot en staat nu ook op haar naam. In mijn huidige appartement heb ik ook een ziggo abonnement (op mijn naam), maar wanneer ik Vodafone probeer de koppelen, krijg ik de melding dat mijn nummer al gekoppeld is. Ik wil dus graag mijn vodafone abonnement bij het studentenwoning-abonnement ontkoppelen en koppelen aan mijn nieuwe huidige abonnement. Hoe doe ik dit?
alvast bedankt!
vriendelijke groet, Arlette.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @arlettelamers
Een warm welkom op de Vodafone Community!
We gaan er samen voor zorgen dat jouw Vodafone account verwijderd wordt van jouw oude studentenwoning abonnement, zodat je deze kan koppelen aan je huidige Mijn Ziggo account. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig, namelijk:
Naam contractant:
Adres (studentenwoning + nieuwe adres):
Klantnummer Vodafone:
Geboortedatum:
Mobiel nummer:
Gebruikersnaam My Vodafone account:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Wil je deze gegevens naar mij toesturen in een privéberichtje? Je kunt een privébericht sturen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.
Hi @arlettelamers
Een warm welkom op de Vodafone Community!
We gaan er samen voor zorgen dat jouw Vodafone account verwijderd wordt van jouw oude studentenwoning abonnement, zodat je deze kan koppelen aan je huidige Mijn Ziggo account. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig, namelijk:
Naam contractant:
Adres (studentenwoning + nieuwe adres):
Klantnummer Vodafone:
Geboortedatum:
Mobiel nummer:
Gebruikersnaam My Vodafone account:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Wil je deze gegevens naar mij toesturen in een privéberichtje? Je kunt een privébericht sturen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.
Bedankt voor je privéberichtje @arlettelamers! En beter teveel informatie dan te weinig, maar hierdoor heb ik je Vodafone account wel op kunnen sporen. Bij deze is het account verwijderd/losgekoppeld van het account van je huisgenoot. Je kunt nu in Mijn Ziggo jouw account uitbreiden met je Vodafone gegevens. Laat je weten of het is gelukt 🙂 ?
Ik zou ook graag mijn Ziggo account willen ontkoppelen aangezien ik ben verhuist en zou graag op mijn nieuwe adres weer mijn nieuwe ziggo willen koppelen het gaat hier om een oud mijn ziggo account naar een totaal andere dus niet een verhuizingen van het zelfde ziggo account naar een nieuw adres zeg maar als je begrijpt wat ik bedoel. Hopelijk kan je mij hiermee verder helpen of als je het niet begrijpt er even naar vragen.
Hi! Het is gelukt, dankjewel!
Super om te lezen @arlettelamers!
@Kay5 Ik heb zojuist gereageerd in jouw eigen topic en help je via die weg graag verder 🙂
Ik heb dit ook!
Wil dit graag aanpassen, heb een prive bericht gestuurd.
Groet Meggy
Hi @Meggy25
Een warm welkom hier!
Bedankt voor je privéberichtje, want zo kon ik direct aan de slag gaan. De accounts zijn bij deze losgekoppeld. De contractant van het Mijn Ziggo abonnement kan nu met zijn/haar eigen gegevens een Mijn Ziggo account registeren. Ook jij kunt nu opnieuw registeren voor My Vodafone met de gewenste gegevens. Laat je weten of het is gelukt? 🙂
Goedemorgen,
Ik heb ook wegens een verhuizing een nieuw Ziggo account. Dus ik zou graag het oude willen loskoppelen van mijn Vodafone.
Kunnen jullie dit voor mij doen?
Alvast dank!
Met vriendelijke groet,
Keren
Zeker kan ik dit ook voor jou regelen @Keren! Wil je mij een privébericht sturen met alle informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo
Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje tegemoet! 🙂
Goedemorgen @Keren
Bedankt voor jouw privébericht! Bij deze is het geregeld hoor! 🙂
Hoi Cecilia, super bedankt! Kan ik jou ook vragen om mijn facturen met BTW voortaan te ontvangen?
@Keren Hoe bedoel je dit precies? Je facturen zijn namelijk zichtbaar in My Vodafone en het totaalbedrag van de factuur is hierbij inclusief btw.
@Cecilia , ik heb de facturen nodig waar de BTW gespecificeerd op staat (voor BTW aangifte).
Ik begreep van een collega dat zij dat specifiek bij jullie aangevraagd heeft en dit mogelijk is.
Alvast bedankt.
@Keren Ah, helemaal helder! Het is inderdaad mogelijk om een btw-specificatie van je rekening te ontvangen. Het aanvragen hiervan gaat via My Vodafone.
Je aanvraag wordt binnen maximaal 8 weken behandeld. Hierna ontvang je je rekeningen standaard met btw-specificatie.
Bovenstaande is dus voor alle toekomstige facturen. Voor in de toekomst zit je dan helemaal goed voor jouw BTW-aangifte. De facturen worden niet met terugwerkende kracht aangepast. Wil je dit wel graag? Dan moet er een case aangemaakt worden. Die mogelijkheid heb ik hier helaas niet, maar de kortste klap is dan om even te bellen of te chatten met mijn collega's. Zij kunnen dan alsnog deze case voor je aanmaken.
Super! Hartelijk dank voor je snelle reactie!
Ik heb het geregeld. Met terugwerkende kracht hoeft vast niet... mocht het ooit nodig zijn, laat ik alsnog een case aanmaken.
Geen dank @Keren! Fantastisch dat je de aanvraag al hebt geregeld!
Goedenavond, kun je mij helpen met het ontkoppelen van mijn ziggo en my Vodafone. Wegens verhuizing heb ik een nieuw ziggo account.
Hoi @Pieterpaul
Ik heb je antwoord gegeven op je eigen topic.
Cecilia is ziek, daardoor kan het iets langer duren voor iemand je kan helpen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.