René en Manon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone en Ziggo ontkoppelen

Er is nog een oud ziggo account gekoppeld aan Vodafone deze graag ontkoppelen

 

Alvast bedankt 

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @René en Manon 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Louis je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @René en Manon
Een warm welkom op de Vodafone Community! 

Ik help met alle liefde om het oude Mijn Ziggo account los te koppelen van jouw My Vodafone account. Om dit te realiseren heb ik wel wat meer informatie van je nodig. Wil je mij een privéberichtje sturen met daarin de volgende informatie? 

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Je kan mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet, zodat ik aan de slag kan gaan 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @René en Manon! Kan het zijn dat het bij ons op een andere naam staat en op een ander adres? Deze mag je nog naar mij of naar Cecilia sturen :). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic