D.corver

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone en Ziggo genomen

Beste Vodafone,

 

Een tijdje geleden heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone en Ziggo.

Ik heb toen data verdubbeling aangeklikt omdat dat wel zo voordelig was. Nu kan ik dat nergens meer terug vinden in mijn Vodafone abonnement.

 

Kunnen jullie mij hier mee helpen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Daan Corver

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@D.corver 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Data verdubbelaar kan je ook niet terug vinden in je contract, alleen in je My Vodafone (online of via de app). Daar kan je dan dubbel data zien staan en je ziet het ook aan je rekening, als je korting krijgt. Het duurt overigens wel ongeveer 4 weken voor alles is verwerkt bij Ziggo & Vodafone, dus mocht je nog in die 4 weken zitten, heb dan nog even geduld. 

Zorg er voor dat je Adres, postcode & Woonplaats exact hetzelfde zijn, anders heb je al problemen. Mocht er bij Ziggo net een ander nummer staan dan bij Vodafone, dan krijg je al geen combi korting. Dus zorg dat het wel goed staat en dan komt het in orde. Is het nu al langer dan 4 weken geleden, stuur dan een privé bericht via Facebook  of Twitter. Daar zitten mensen die je kunnen helpen. Of wachten op een medewerker van Vodafone, maar wanneer die er zijn, geen idee en ze moeten dan ook nog alle topics af. 

Kijk maar wat je zelf het fijnst vind om te doen. Overigens, bellen naar de klantenservice van Vodafone, kan ook 🙂

Bekijk in context

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@D.corver 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Data verdubbelaar kan je ook niet terug vinden in je contract, alleen in je My Vodafone (online of via de app). Daar kan je dan dubbel data zien staan en je ziet het ook aan je rekening, als je korting krijgt. Het duurt overigens wel ongeveer 4 weken voor alles is verwerkt bij Ziggo & Vodafone, dus mocht je nog in die 4 weken zitten, heb dan nog even geduld. 

Zorg er voor dat je Adres, postcode & Woonplaats exact hetzelfde zijn, anders heb je al problemen. Mocht er bij Ziggo net een ander nummer staan dan bij Vodafone, dan krijg je al geen combi korting. Dus zorg dat het wel goed staat en dan komt het in orde. Is het nu al langer dan 4 weken geleden, stuur dan een privé bericht via Facebook  of Twitter. Daar zitten mensen die je kunnen helpen. Of wachten op een medewerker van Vodafone, maar wanneer die er zijn, geen idee en ze moeten dan ook nog alle topics af. 

Kijk maar wat je zelf het fijnst vind om te doen. Overigens, bellen naar de klantenservice van Vodafone, kan ook 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over@D.corver? Wanneer zijn beide abonnementen in gegaan? Staan beide op exact hetzelfde adres? 

Mocht je willen dat ik met je mee kijk, dan hoor ik het graag! Ik zal je dan een privébericht sturen. 

D.corver
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi Steven,

Bedankt voor je berichtje.

Allebei de abonnementen zijn deze maand ingegaan.

Ja en alle twee de abonnementen staan op hetzelfde adres. Als je even mee kan kijken, graag. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Daan

 

 

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat kan zeker, echter worden de extra’s binnen 4 weken toegevoegd. Ik heb je een privé bericht gestuurd @D.corver 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb een onderzoek aangemaakt @D.corver 
Normaal gesproken krijg je de extra’s binnen 4 weken. 

D.corver
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste Steven,

Ik heb helaas nog niets vernomen van Vodafone.

Of ik kan het niet vinden. Kan jij mij hier mee helpen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Daan

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @D.corver 
Je hebt ook een Ziggo abonnement, dat neem ik tenminste aan.
Zou je eens willen kijken in je Mijn Ziggo, ga naar Producten en kies voor het blad Televisie (staat die ook al op, als het goed is). Klik vervolgens op Extra Zenders beheren (staat onder Mijn Televisie info). Daar zie je Zenderpakketten staan en als eerste staat Extra TV-pakket naar keuze: …….

Daar kan je als het goed is op klikken en dan kan je daar alvast je zenderpakket kiezen. Staat daar nu nog niets, dan gaat er toch iets mis met het koppelen van je gegevens met Ziggo. Staat daar dus wel gratis zenderpakketten van Ziggo, dan ben je al gekoppeld en moet je gewoon dubbele data zien in je My Vodafone. Daar staat overigens niet apart dat het dubbel is, het is gewoon dubbel gezet in het aantal GB dat je hebt + de verdubbeling. 

Zou je dit eens kunnen, en willen, controleren. Dan zijn we in ieder geval weer een stukje verder 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het onderzoek is aangemaakt @D.corver. Op dit moment is het afwachten. Je ontvangt een sms zodra de extra’s gekoppeld zijn. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je inmiddels gebruik maken van de extra's @D.corver?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen update komen , dan zal het topic binnenkort gesloten worden @D.corver.

D.corver
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste Steven,

 

Inmiddels kan ik gebruik maken van de extra's. Bedankt voor je hulp.

 

Met vriendelijke groet,

 

Daan

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @D.corver 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic