Hoi@D.corver
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Data verdubbelaar kan je ook niet terug vinden in je contract, alleen in je My Vodafone (online of via de app). Daar kan je dan dubbel data zien staan en je ziet het ook aan je rekening, als je korting krijgt. Het duurt overigens wel ongeveer 4 weken voor alles is verwerkt bij Ziggo & Vodafone, dus mocht je nog in die 4 weken zitten, heb dan nog even geduld.
Zorg er voor dat je Adres, postcode & Woonplaats exact hetzelfde zijn, anders heb je al problemen. Mocht er bij Ziggo net een ander nummer staan dan bij Vodafone, dan krijg je al geen combi korting. Dus zorg dat het wel goed staat en dan komt het in orde. Is het nu al langer dan 4 weken geleden, stuur dan een privé bericht via Facebook of Twitter. Daar zitten mensen die je kunnen helpen. Of wachten op een medewerker van Vodafone, maar wanneer die er zijn, geen idee en ze moeten dan ook nog alle topics af.
Kijk maar wat je zelf het fijnst vind om te doen. Overigens, bellen naar de klantenservice van Vodafone, kan ook 🙂