Nairobi Villanu

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone en Ziggo account ontkoppelen

Ik heb mijn persoonlijke Vodafone account gekoppeld aan de Ziggo gezamenlijk account van mijn man en ik (STOM!). Dit bleek helaas niet handig omdat we graag aparte inlog gegevens willen gebruiken. Wat voor stappen moet ik volgen om de account te kunnen ontkoppelen? Alvast bedankt voor jullie reactie. 

Groeten,  

Nairobi Villanueva 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb inmiddels je My Vodafone account ontkoppelt van je Mijn Ziggo account @Nairobi Villanu.
Je mag een nieuw account aanmaken voor My Vodafone. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Nairobi,

Ik help je graag verder met het ontkoppelen van de accounts.
Kun je mij een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens?
- Naam
- Adres

- Postcode
- Geboortedatum
- Mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Door het ontkoppelen van de accounts, wordt het My Vodafone account verwijderd.
Je mag na het ontkoppelen een nieuw My Vodafone account aanmaken met een e-mailadres wat niet gebruikt wordt voor Mijn Ziggo. 

Nairobi Villanu
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Steven,

 

Dank je wel voor je reactie. Ik heb je mijn gegevens al gestuurd.

 

Vraagje: Verlies ik mijn geschiedenis van mijn Vodafone account wanneer deze verwijderd wordt?

 

Groetjes, 

Nairobi.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wat bedoel je precies met het verlies van de geschiedenis van My Vodafone @Nairobi Villanu 

Zodra het account verwijderd is, mag er een nieuw account aangemaakt worden. Je ziet dan alle facturen tot en met 12 maanden terug, je huidige tegoed en verbruik van deze maand etc. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb inmiddels je My Vodafone account ontkoppelt van je Mijn Ziggo account @Nairobi Villanu.
Je mag een nieuw account aanmaken voor My Vodafone. 

Nairobi Villanu
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontzettend bedankt Steven voor je tijd en hulp! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @Nairobi Villanu.
Alvast een heel fijn weekend!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic