Mansberg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone en Ziggo GO combineren

Op dit moment hebben we vodafone red together en thuis een ziggo pakket. Binnenkort gaan we verhuizen naar nieuwbouw in Harderwijk. Daar is geen ziggo mogelijk. Wel wil ik ziggo go houden in combinatie met mijn red together abonnement. Overstappen naar kpn met glasvezel wil ik liever niet. Wat zijn de mogelijkheden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mansberg 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je gaat verhuizen en daar is geen Ziggo beschikbaar dan komt ook Ziggo GO te vervallen. Het is niet mogelijk om zonder een Ziggo abonnement Ziggo GO te gebruiken. 

Jammer maar het is niet anders. Toch maar de ken aan een andere TV/Internet provider. Succes!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mansberg 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je gaat verhuizen en daar is geen Ziggo beschikbaar dan komt ook Ziggo GO te vervallen. Het is niet mogelijk om zonder een Ziggo abonnement Ziggo GO te gebruiken. 

Jammer maar het is niet anders. Toch maar de ken aan een andere TV/Internet provider. Succes!

Mansberg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Energieboy 

Jammer, dat Vodafone Ziggo vasthoudt aan een concept van verkoop van  hardware zoals kabels ed. De klant wil content. Het zou toch mooi zijn als ik als Vodafone klant content zou kunnen bestellen van Ziggo. Maar goed, dat past nu nog niet in het marketing concept. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic