Elysia_Luna

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone en Windows Phone

Een hele goede middag!
 
Sinds een paar dagen ben ik aan het genieten van mijn Lumia925 met WindowsPhone8.
Heerlijk toestel, en de OS is ook prima in orde. Had geen wenningsperiode nodig, ook niet nadat ik de afgelopen 2 jaar Android heb gehad op een HTC Sensation. Ik snap niet dat sommige mensen zo moeilijk doen over WindowsPhone :@
 
Ik heb alleen een vraagje ...
WindowsPhone is niet bepaald een nieuw OS meer, er zijn al genoeg versies onderhand uitgebracht en toch .. heb ik de indruk dat het nog altijd behandeld wordt als een klein kind (als jullie begrijpen wat ik bedoel).
En dat is niet alleen gericht op Vodafone, er zijn meerdere grote bedrijven die nog steeds niks voor WindowsPhone doen.
 
Waarom ... is er nog STEEDS geen MyVodafone app voor WindowsPhone???
Jullie hebben hem prachtig werkend voor Android (en ik ga ervanuit ook voor iOS), maar WindowsPhone valt nog steeds buiten de boot?
Verkoop dan geen telefoons met WindowsPhone, als je er geen app ofzo voor hebt.
Ik bedoel, jullie maken bij de RED abo's al "reclame" voor de app, al kan je er ook gebruik van maken zonder RED (ik had eerst namelijk geen RED). Maar uiteindelijk is de app er niet als je een toestel kiest met WindowsPhone. Aaahhh.. teleurstelling! 😞 (ja er zit wat sarcasme in verstopt ;))
 
Dus ... Wanneer gaan jullie ontwikkelaars eens hard aan het werk voor een WindowsPhone app?
Lijkt me niet een al te grote moeite om te ontwikkelen, aangezien ze ervaren zijn en er voor betaald worden.
 
Cheerzz!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Elysia_Luna schreef:
Hmm ... Voor zover ik kan zien, ben je geen Vodafone medewerker.
Mijn vraag is gericht aan Vodafone, en niet aan iedere behulpzame ziel op dit forum.
Ik vindt het prima als er mensen zijn die helpen, maar ken je grenzen.
(mocht je onverhoopts toch een medewerker zijn, schrap dan bovenstaand commentaar)

Elysia_Luna
Hoi Elysia, het lijkt me logisch dat je, als je je vraag op een forum stelt je in principe ook op het forum van een medegebruiker antwoord krijgt. Daar is het een forum voor. Daarnaast is het antwoord ook correct, alle functies van de app zijn te gebruiken via m.vodafone.nl, dus je mist geen functionaliteit.

Dat gezegd hebbende, uiteraard ontwikkelen wij ook voor windows phone een app. Voor minder grote platformen (wat WP en W8 nog altijd zijn) duurt dat wat langer. Zolang we echter een alternatief bieden via m.vodafone.nl leveren we geen slechte service toch?

Los hiervan, toevalligerwijs is de eerste versie van de app bijna klaar. Als alles als gepland gaat is hij vanaf donderdagavond te downloaden.

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Begrijp je vraag wel zeker waarom deze App niet in de Store staat van Windows.
Deze vraag is al eens eerder gesteld op het Forum, misschien zou je daar eens en kijkje kunnen nemen.
Maar gelukkig kun je ook veilig via de Vodafone Website inloggen om te kijken naar je vebruik.
 
Link: http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/Windows-phone-8-my-vodafone/td-p/90364
Elysia_Luna
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat topic kon ik, maar daarin stond geen oplossing.
Er was namelijk geen antwoord vanuit Vodafone zelf mbt de App voor Windows Phone.
 
Ik weet ook dat er meerdere opties zijn om toch aan de info te komen, browsen via telefoon of via de PC zelf. Maar ook de klantenservice bellen is een optie.
Alleen is dat niet mijn vraag.
 
Mijn vraag is vooral: Wanneer gaat er (eindelijk) eens een app komen voor alle Vodafone klanten die Windows Phones gebruiken. Is namelijk wel zo handig (en eerlijk) om al je klanten te voorzien van (ongeveer) hetzelfde.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Meestal wordt er geen datum gemeld net als bij Smartphone fabrikanten zoals: HTC, Samsung, Sony. Dus helaas is het nog even afwachten. Maar dan als Provider, en ook op andere topics op het Forum staat er geen datum ingepland zoals 01-01-2014 (Dit voorbeeldje zal ook echt nooit door en bedrijf worden verteld).
 ''Op dit moment staat het nog niet op de planning om een WP7/8 App te maken, maar we geven je boodschap door!
Je kan nu het beste gebruik maken van m.vodafone.nl'' 
Elysia_Luna
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hmm ... Voor zover ik kan zien, ben je geen Vodafone medewerker.
Mijn vraag is gericht aan Vodafone, en niet aan iedere behulpzame ziel op dit forum.
Ik vindt het prima als er mensen zijn die helpen, maar ken je grenzen.
(mocht je onverhoopts toch een medewerker zijn, schrap dan bovenstaand commentaar)
 
Dus bij deze, nogmaals, mijn vraag aan Vodafone (en Vodafone alleen):
 
Wanneer komen jullie eens met een Windows Phone app! 🙂
 
Oh, en kom niet met de standaard (onzin) tekst: ''Op dit moment staat het nog niet op de planning om een WP7/8 App te maken, maar we geven je boodschap door!
Je kan nu het beste gebruik maken van m.vodafone.nl''
 
Maak er een planning van, want je verkoopt verdorie ook Windows telefoons!
En ik ken de andere wegen om aan de info te komen, maar het gaat me niet alleen om de info.
Kwestie van servicegerichtheid richting AL je klanten.
 
 
Met vriendelijke groet,
 
Elysia_Luna
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Elysia_Luna schreef:
Hmm ... Voor zover ik kan zien, ben je geen Vodafone medewerker.
Mijn vraag is gericht aan Vodafone, en niet aan iedere behulpzame ziel op dit forum.
Ik vindt het prima als er mensen zijn die helpen, maar ken je grenzen.
(mocht je onverhoopts toch een medewerker zijn, schrap dan bovenstaand commentaar)

Elysia_Luna
Hoi Elysia, het lijkt me logisch dat je, als je je vraag op een forum stelt je in principe ook op het forum van een medegebruiker antwoord krijgt. Daar is het een forum voor. Daarnaast is het antwoord ook correct, alle functies van de app zijn te gebruiken via m.vodafone.nl, dus je mist geen functionaliteit.

Dat gezegd hebbende, uiteraard ontwikkelen wij ook voor windows phone een app. Voor minder grote platformen (wat WP en W8 nog altijd zijn) duurt dat wat langer. Zolang we echter een alternatief bieden via m.vodafone.nl leveren we geen slechte service toch?

Los hiervan, toevalligerwijs is de eerste versie van de app bijna klaar. Als alles als gepland gaat is hij vanaf donderdagavond te downloaden.
Elysia_Luna
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
BasT schreef:
Los hiervan, toevalligerwijs is de eerste versie van de app bijna klaar. Als alles als gepland gaat is hij vanaf donderdagavond te downloaden.
 
Kijk , dat is nu eens een echt nuttig antwoord 🙂
Daar hebben we tenminste iets aan, hoera!
 
Mijn dank is groot.
 
Ik zou nog eventueel op de rest kunnen in gaan (verhaal heb ik wel al 2 keer getypt), maar dan maak ik mij schuldig aan iets waar ik een gruwelijke hekel aan heb. Dus nee, streep eronder en klaar.
 
Mijn vraag is beantwoord en ik wacht geduldig af.
Als 't topic gesloten kan worden, dan graag 🙂
 
Mvg,
 
Elysia_Luna
 
 
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Elysia_Luna schreef:
Mijn dank is groot.
Ik zou nog eventueel op de rest kunnen in gaan (verhaal heb ik wel al 2 keer getypt), maar dan maak ik mij schuldig aan iets waar ik een gruwelijke hekel aan heb. Dus nee, streep eronder en klaar.
Mijn vraag is beantwoord en ik wacht geduldig af.
Als 't topic gesloten kan worden, dan graag 🙂

Haha, ik zie het helemaal voor me 😉 Ik kan de neiging wel snappen hoor.

Bij deze staat-ie op slot, en mocht je nog feedback voor me hebben dan stuur gerust en PB'tje 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic